صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیش از ۲۴ هزار نیروی داوطلب در جمعیت هلال احمر مشهد فعالیت می‌کنند.

جانقربان- مدیرعامل و رئیس هلال احمر مشهد با اعلام این خبر به شهرآرانیوز، افزود: جمعیت داوطلبی هلال احمر مشهد شامل سازمان جوانان با ۱۰ هزار نفر و سازمان داوطلبان با ۱۴ هزار نفر عضو است.

 

سیدجمال زرگر با اشاره به اینکه فعالیت اصلی هلال احمر برپایه جمعیت داوطلبی است، اظهار کرد: نیرو‌های سازمان جوانان از پیش‌دبستان دو تا ۲۹ سال هستند و اعضای سازمان داوطلبان شامل افراد بالای ۲۹ سال هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در ورودی‌های مشهد گفت: جمعیت هلال احمر مشهد در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا از ۲۹ بهمن در چهار ورودی مشهد شامل سه‌راه ملک آباد، جاده سرخس به مشهد، چناران به مشهد و کلات غربالگری کرونا برای خودرو‌های ورودی و خروجی را انجام داد.

 

رئیس هلال احمر مشهد افزود: ۸۷ هزار خودرو، شامل ۲۵۰ هزار سرنشین در این ورودی‌ها از ۲۹ بهمن ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ با همراهی نیرو‌های داوطلب غربالگری کرونا و تب‌سنجی شدند.

 

وی گفت: روزانه ۵۰ نفر از نیرو‌های جمعیت هلال احمر در ورودی‌ها فعالیت می‌کردند و بیش از ۳۰ نفر از آن‌ها نیرو‌های داوطلبی بودند که فعالیتشان به‌صورت گردشی بود و هرروز جایگزین می‌شدند.

 

زرگر خاطرنشان کرد: همراه با اجرای طرح غربالگری یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر در مناطق محروم راه‌اندازی «خانه‌های داوطلبی» بود.

 

وی گفت: نیرو‌های داوطلبی در این خانه‌ها که در مناطقی مانند احمدآباد و رضویه راه‌اندازی شد غربالگری و تب‌سنجی ۱۵ هزار خانوار را انجام دادند و منازل مسکونی این خانواده‌ها را ضدعفونی کردند.

 

مدیرعامل و رئیس هلال احمر مشهد اظهار کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این سازمان رعایت شده است، اما متأسفانه در جمعیت هلال احمر مشهد ۳ نفر مشکوک به کرونا بودند که پس از گذراندن دوران نقاهت، کامل بهبود یافتند و الان سرکارشان هستند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
استاد به اصطلاح هوشیار چرا تو سایت گذاشتی اون یک کلاهبردار حیف که انتشار نمی دی