صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز بارش‌های سیلابی در خراسان رضوی از فردا

  • کد خبر: ۲۶۴۴۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال ایجاد رواناب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها از عصر دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه می‌یابد.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این بارش‌ها از شمال غرب استان آغاز می‌شود و به تدریج بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرامی‌گیرد که بیشترین حجم بارش برای روز سه‌شنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

آیدا فاروقی افزود: بارش‌های رگباری پیش‌بینی شده همراه با افزایش وزش باد و رعد و برق و جاری شدن رواناب خواهد بود.

وی ادامه داد: برای امروز در بیشتر مناطق استان به‌ویژه نواحی مرتفع و شمال غرب خراسان رضوی احتمال رگبار پراکنده باران همراه با افزایش ابر و شدت‌گرفتن وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی در روز سه‌شنبه هفته جاری گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با یک درجه افزایش به ۲۹ درجه می‌رسد و روز سه‌شنبه با افت محسوس به ۱۹ درجه کاهش خواهد یافت.

فاروقی افزود: روز چهارشنبه هفته جاری در مشهد و بیشتر نقاط استان خراسان رضوی شاهد افزایش دما نسبت به روز قبل از آن خواهیم بود.

قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان بجستان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.