صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نحوه و شرایط ثبت‌نام پیش‌فروش، فروش فوق‌العاده و مشارکت در تولید خودرو در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت‌نام از تمام متقاضیان واجد شرایط خودرو بدون محدودیت زمانی و ۲۴ ساعته است که در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش‌فروش متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت.


برای ثبت‌نام ۵۰ درصد قیمت روز مصوب خودرو اخذ می‌شود و پیش‌فروش تا ۱۲ ماه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.


همچنین مشارکت در تولید ۱۲ تا ۲۴ ماه در سقف ۵۰ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداقل ۶ درصد و مشارکت در تولید ۲۴ تا ۳۶ ماهه در سقف ۱۵ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداکثر ۱۲ درصد خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو و سایپا / راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری



متقاضیان امکان انتخاب روش خرید به صورت پیش‌فروش یا مشارکت تولید را در مرحله ثبت‌نام دارا می‌باشند و خودروسازان مکلف به فروش خودرو به ترتیب اولویت پیش‌فروش، مشارکت در تولید یک‌ساله و دوساله در خودرو‌های قابل عرضه می‌باشند.


همچنین ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود و سود انصراف، ۳ درصد کمتر از سود مشارکت مندرج در قرارداد مشارکت در تولید است.


از سوی دیگر درصد سود مشارکت براساس وضعیت عرضه و تقاضای خودرو با توجه به اصلاح آیین‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خودرو قابل بازنگری است.


نحوه ثبت‌نام فروش فوق‌العاده


طراحی و اجرای سازوکار لازم توسط خودروساز در خصوص ثبت‌نام شفاف و در قالب سامانه‌های الکترونیکی به نحوی که امکان استفاده از روبات یا هک سایت غیر ممکن شود.


ثبت‌نام اولیه از تمام متقاضیان خودرو براساس اعلام عمومی در بازه زمانی یک هفته‌ای با باز شدن درگاه ثبت‌نام به قیمت فروش قطعی بدون محدودیت برای متقاضیان واجد شرایط با اخذ ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو انجام خواهد شد.


همچنین قرع‌کشی توسط خودروسازان جهت اولویت‌بندی تحویل خودرو ظرف یک هفته پس از پایان ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت‌های خودروسازان ظرف ۴۸ ساعت پس از اتمام قرعه‌کشی خواهد بود.


تکمیل باقی وجه (۵۰ درصد باقیمانده) پس از اعلام نتیجه قرعه‌کشی در یک هفته باید صورت پذیرد و فروش فوق‌العاده تا سقف ۴۰ درصد ظرفیت تولید و تحویل حداکثر سه ماهه بدون سود مشارکت است.


همچنین تحویل خودرو به مشتریان حداکثر تا سه ماه پس از قرعه‌کشی براساس تقدم تکمیل وجه خواهد بود.
استرداد وجوه واریزی افرادی که نام آن‌ها در قرعه‌کشی اعلام نشده حداکثر یک هفته پس از پایان ثبت‌نام است و در صورت عدم تکمیل وجه به موقع، ظرف یک هفته وجه واریزی مسترد شده و اولویت واگذاری کان‌لم‌یکن می‌گردد.


همچنین خودرو سازان موظف‌اند به منظور ایجاد امکان مساوی در ثبت نام متقاضیان، مطابق ضوابط سامانه امتا قبل از ثبت نام، سایت خود را گشایش نموده و پس از تکمیل پروفایل کامل متقاضیان، نسبت به صدور نام کاربری و رمز عبور اقدام نماید.


عرضه‌های بعدی در قالب این ضوابط توسط خودروسازان در سقف ۴۰ درصد تولید سالانه انجام خواهد شد و ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود.


شرایط ثبت‌نام متقاضیان

هر کد ملی یک خودرو می‌تواند ثبت کند و سن متقاضیان باید بالای ۱۸ سال باشد و فاصله زمانی از آخرین خرید (۳۶ ماهه)، دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی، سند در رهن یک‌ساله (صرفا فروش فوری) و عدم امکان صلح در قرارداد‌های فروش از دیگر شرایط ثبت‌نام است.

 

از دیگر محدودیت‌ها و شرایط ثبت‌نام به غیر فعال کردن گارانتی خودرو پس از سه ماه از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه، تعلق شماره حساب بانکی به شخص (بانک مرکزی همکاری لازم را با خودروسازان معمول می‌دارد) و صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی براساس سامانه امتا (مرکز تجارت الکترونیک مکلف به راه‌اندازی این سامانه می‌باشد) می‌توان اشاره داشت.

 

بنا بر پیشنهاد و تأکید شورای رقابت و سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد ۶۰ درصد تولید برای ایفای تعهدات و ۴۰ درصد برای فروش فوق‌العاده و سایر روش‌های فروش توسط کمیته خودرو تعیین شود و مقرر شد دستگاه‌های نظارتی (سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی با همکاری قوه قضاییه) نسبت به مسدود کردن سایت‌های اعلام قیمت خودرو در فضای مجازی و سایر پیام‌رسان‌های اینترنتی اقدام نمایند.

 

همچنین موضوع اخذ مالیات از اختلاف قیمت کارخانه تا بازار به عنوان یکی از موضوعات کنترل‌کننده تقاضا در بازار در دست بررسی است که به‌عنوان تذکر در قرارداد خودرو سازان درج شود که در صورت تصویب نهایی قابل اعمال خواهد بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
عبدالوهاب تهن
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
من نمیدونم
مژگان
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
من نمیدونم این کارا چیه دیگه قبلا میرفتیم نمایندگی ماشین میخریدیم پلاکم به نام خودمون این سو استفاده ها هم نبود الان باید از دست ماشین پلاک خورده بخریم اونم چند برابر قیمت یه ۲۰۶ تیپ ۲ نمایندگی با قرعه کشی میده ۱۱۰ بعد همونو به اصطلاح از نمایندگیهای بیرون بخریم ۲۲۰ م این سو استفاده نیست واقعا متاسفم
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
سلام من الان حدود دو روزه که می خوام تو سایت ایران خودرو برای قرعه کشی ثبت نام کنم کل اطلعات رو تکمیل می کنم و برای ثبت نهایی خطا میزنه ه نظرتون چطوری این مشکلو رفع کنم؟؟؟
احمدغلامی
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
پراید
بارون
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
سلام خداشاهده خانومم، مصرف کننده م فقط، خیییییییییییییلی نیازمند خودرو، همسرم خودرو وپلاک فعال داره اما هیچ تایمی برای رسیدگی ب مشکلات بچه هام نداره، خواهششششششن موارد تصویب شده امروز رو اجرا نکنید (پلاک فعال خانواده، 48ماه (زیاده همون 36 ماه کافیه) اما در عوض سند تو رهن بزارید تا هر چند سالی ک شما مد نظرتون باشه خواهششششششششششش
ناشناس
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
پول مردم رو یه سال استفاده می کنن بدون آنکه سودی بهشون بدن آخر سر هم قراره ماشین به قیمت روز بدن
فکرش رو بکنید متوسط 35 میلیون، 45000 خودرو میشه هراز و پانصد میلیارد تومان
سودش در هر ماه میشه بیش از 23 میلیارد تومان
حالا شما سود یک سال را حساب کنید
چه ضرری میکنن این خودروسازهای بیچاره!
ناشناس
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کسی میدونه که ثبت نام به همین روش یعنی تحویل ۳ماهه آیا دوباره انجام میشه یا نه!
ناشناس
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
عالی
بردیا
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام دوستان .من ثبت نام کردم اگ قرعه بهم افتاد میخوام سهمیه مو بفروشم.ایا این کار درسته ؟
ناشناس
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اینایی که هی میگن نخرین نخرین همونایی هستن که دوسال قبل هم میگفتن نخرین و خودشون تا تونستن خریدن الان دیگه دستشون قطع شده ...نون دلال جماعت از گوشت سگ نجس تره
ناشناس
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آخه من چجوری بعد از قرعه کشی بقیه پولو داریز کنم حداقل تا زمان تحویل فرصت بدید پولو جور کنم
ابوالفظل
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
واقعا مسخره چون من یک ماشین مدل ۸۰ دارم ثبت نام نمیتونم بکنم
F
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
با سلام. آخه اون کسی که دلش میخواد یک ماشین سوار بشه وقتی میبینه مردم همش میگن ما نداریم حمله میکن ماشین مینویسن و برای ما که نداریم کلاس میگذارن اخه دولت چرا قشر پایین را در نظر نمیگیره فونا
داود
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
چرا 18 ماه رو کردن 36 ماه. اینطوری خیلیا که ماشین ندارن نمیتونن ثبت نام کنن. یکی ماشین خریده مشکل پیش اومده فروخته. اون چیکار کنه؟
رضا
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
من بهمن ۹۷ سمند ثبت نام کردم، تحویل اسفند ۹۸.
اول اینکه تا الانکه خرداد ۹۹ هستیم ماشین رو تحویل ندادن.
دوما قیمتای کارخانه اعلامی الانشون ۵۹ میلیون هست ولی نمیدونم چرا من باید ۶۸ میلیون بدم بعد از یکسال و نیم صبر!
ینی الان فروش فوری ۵۹ میلیونه؟!
ثبت نامیا باید ۶۸ بدن!!!
م
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
نفرین برکسی که اخلالی در بازار خودرو ایجاد می کنه الهی آه این مردم بدبخت دامن خود وبچه هاشو بگیره وخدا از باعث وبانی این دلال بازی واذیت وآزار مردم نگذره مدیون خون شهدا آه جانبازان ودرد دل بیچارگان باشید تا قیام قیامت خدواند عذابش را روزی اینها وخانواده کند انشاالله
رویا بختیاری
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
کسی که میخواد خودرو وبت نام کنه پول باید تو حساب بانکیش باشه حتما؟؟؟
علی
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
کلی با این همه پول مردم که بریزن تو حسابش سود میزنه به جیب بعد میگه اسمتون در نیومد.
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سلام اینکه نوشتین سند در رهن یعنی چی؟این سوالاتمونو از کجا باید بپرسیم؟
محمد
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
این شرط که پلاک جاری داشته باشی نمیتونی ثبت نام کنی واقعا دیکه از اون شرط هاست
سوال اینه شاید کسی بخواد ماشین خرابشو عوض کنه با این شرط دیکه نمیتونه ...
به یارو گفتن بچتو میفروشی گفت اره ...گفتن چطو ...کفت قیمتی و شرطی براش میزارم که کسی طرفش نیاد
حالا شده ایران خوردو شرطی میزارن که کسی نتونه با اون قیمت های جدید برن طرفشون ....
safar 34f4
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ایا در طرح جدید ثبت نام پیش فروش خودرو هم از طریق قرعه کشی اجام میشود
ساناز
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام ،من سال 93 ماشین تحویل گرفتم بنام خودم هست تا الان،
ولی دو سال قبل به برادرم فروختم و برای کارهای انتقال سند هنوز پیگیری نکردم
آیا بعد پنج سال امکان ثبت نام برای کد ملی من وجود داره یا باید برم کارهای انتقال سند انجام بدم ؟
محمد نازی آباد
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام هرچه خواندم ودیدم فقط نارضایتی وگلایه بود کسی راندیدم که رضایت از وضع موجود در زمینه خودرو ویا دیگر اجناس داشته باشه خدایا صدای این مردم درد دل مردم را میشنوی خودت کمک کن ریشه ظالمین را بخشگان تورا به این ماه عزیز
محمد نازی آباد
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام هرچه خواندم ودیدم فقط نارضایتی وگلایه بود کسی راندیدم که رضایت از وضع موجود در زمینه خودرو ویا دیگر اجناس داشته باشه خدایا صدای این مردم درد دل مردم را میشنوی خودت کمک کن ریشه ظالمین را بخشگان تورا به این ماه عزیز
ناشناس
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام .سایت پیش فروش فوق العاده سایتش بازه یانه ؟؟؟ اگه نه کی باز میشه ؟؟
ناشناس
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام .سایت پیش فروش فوق العاده سایتش بازه یانه ؟؟؟ اگه نه کی باز میشه ؟؟
علی
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
من که حاضر شدم برم یه ماشین تمام رنگ بگیرم ولی گول اینارو نخورم همشون دزد و پدر سگن شرکت های بنز و بی ام و التماس میکنن بخرین اینجا مردم واسه یه پراید ۴۰ تومنی صف میکشن دیگه از پارسو اینا نگم که کلا پول دور ریختن با این قیمتا لعنت به همتون
ابراهیم علمداری
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام :رفقابنده بهمن ۹۸ پژو۲۰۷ دستی ثبت نام کردم اذر۱۴۰۰ می دهند بعدازمن ثبت نام کردند اسفند۹۹ می دهند این یعنی چه؟تازه وقتی موعد مقررشد چندین میلیون قیمت رابالا می برند سودی که به شما می دهند چندبرابرازت می گیرندچندین ماه هم بعدماشین راتحویل می دهند بعدازتحویل نماینده صمت معمولا خانم است باشما تماس می گیره ارزیابی می کنه باید به صدسوال خانم هم جواب دهی بیاازیک تاده نمره بده بعداگروزیری باشدورقه ها رااصلاح کند
حبیب
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ملت ساده
باز سر کار رفتید؟
اینا اگه قرار بود به من و شما ماشین بدن الان قیمت کارخونه با بازار خودرو این همه توفیر نداشت
اینا شما رو مشغول و ثبت نام میکنن بعد یه آقا زاده از رانتش استفاده میکنه و همه رو ثبت نام میکنه
حالا یه چهار نفر هم واسه اینکه قسمشون راست دربیاد ثبت نام میکنن
احسان رضایی
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام فقط کلاه بازی خدا لعنت تان کنه دزدهای بی همه کس
میلاد داغله
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آقا این سامانه چیه وجدانن ن شماره کارت بانکی رو تایید میکنه و ن کدپستی
علی
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام
چون یکی از شروط داشتن گواهینامه است حالا کسی از امتحان گواهی نامه قبول شده باشه ولی کارتش صادر نشده باشه میتونه ثبتنام کنه ؟؟؟
امین
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اینی که میگه هجوم بیارید از افراد خود سایته میخواد مردوم را تحریک کنه به خرید گله ای
حسام
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سلام.
کسی میدونه از چه تاریخی میشه ثبت نام کرد؟
اطلاع رسانی درست هم نمیکنن..
حداقل تاریخش رو بگین لطفاً
ناشناس
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
این مالیات از مابه تفاوت ،آدم را یاد دزد سرگردنه میندازه ،یعنی سر گردنه مجبوری مالیات مابه و تفاوت بدی،عجب
ناشناس
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مالیات نسبت به قیمت بازار میگیرید؟؟؟؟!!!
کدوم کشور بازار تعیین کننده کارخانه هست؟
از یه طرف میگید قیمت بازار ۱۰٪ کارخانه هست
الان میگید مالیات نسبت به قیمت بازار؟
پس قصد ندارید ارزون کنید
ناشناس
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
پلاک جاری نباشد به چه معنا هست در شرایط ثبت نام
ناشناس
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سلام خسته نباشید تو قرعه کشی کل پولو بگیرید سه ماه دیگه تحویل بدی
سعیدحسینی
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سلام خداوکیلی کسی مثل من باید چقدرکارکنه بنظرتون که1400حقوقمه انصافم خوبه بخدا پرایدشده حسسرت اگه خدایی است بزنه توکمر روحانی ببینیمیش فلجه آمین بحق آه2تابچه ام
ناشناس
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
قرعه کشی قماربازیه شرایط عقلایی برای تقدم منظورشود
محمد
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بازم یه حقه دبگه
محمد
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بازم یه حقه دبگه
ش.ش
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
باسلام وقت بخیر
اگر کسی در فروش فوق العاده ثبت نام کرد ولی به نامش در نیامد آیا میتواند در بازه ی زمانی بیشتری صبر کند که بالاخره بتواند صاحب خودرو شود؟
احسان
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
شرایط چطور هست برای خرید
احمد
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
آقا کی سایت باز میشه. گفتن 27 اردیبهشت ولی خبری نیست
خواهان خودروملی
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بعدعید فطر گفتن
ایلیا
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عالی است
حسن
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
هجوم به سمت صف خرید...
احسان
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
واقعا ذلیل و بدبخت هستیم...
مائده
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
لطفا بگید ک کی بازمیشه سایت؟؟
و اینکه حالامااومدیم وماشینمونوفروختیم پول رو ریختیم، اگ توقرعه کشی اسممون درنیومد چیکارکنیم دیگه نمیتونیم همون ماشینی ک فروختیم روهم بخریم دوباره
ناشناس
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نخرید ک مثل سگ بیان التماس
امین
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
درود
اون بند شرایط ثبتنام خودرو که منتشر شده به این شرح که متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشه چیه؟؟؟

مثلا بنده که یه خودرو آردی ۸۳ دارم نمیتونم تو این طرح ثبت نام کنم!!!
بنده خدا
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام ببخشید پنجاه درصد قیمت که اول میگیرن چندتومن هست تقریبا
آرش
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
شرایط نداشتن پلاک جاری کنسل شد یا هنوز هست؟
ناشناس
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
نخرین بقرآن میاد پایین اینطوری جیب روحانی رو پر میکنین شما رو قرآن نخرید
ناشناس
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
نخرین بقرآن میاد پایین اینطوری جیب روحانی رو پر میکنین شما رو قرآن نخرید
ناشناس
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
قیمت ها خیلی پایینه
میثم احمدیوسفی
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
تکلیف پولی ثبت نام کنندگان که حدود ۲۰روز پیش خودروساز است چی میشه .درقرعه کشی برنده نشه
ناشناس
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
هر روز ی سورپرایز تازه
....تو این تولید ملی
محمد
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام. بخشنامه جدید اومدن سود مشارکت رو حذف کردن.
بعدشم الان پول بدی واسه دوسال دیگه. مشارکت در تولید
بعد دو سال مثلا اگه ۵۰ میلیون الان بدی دو سال دیگه همین پول ارزش ۵ میلیون هم نداره.
ناشناس
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ان شالله این سری ماشین دار بشیم
توکلت الی الله
احمد
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام دوستان عزیز یک فکری به حال من بکنید الان بعدعید دوبا سایت ایران خودرو باز شده من دوتا پسرام دوتا دامادام همه مجهز از ساعت ده پشت سیستم نشستیم تا بتونیم یک ماشین برای کل خانواده ثب نام کنیم وتاساعت سه مشغول بودیم ولی نتونستیم واز یک طرف هم خانمم تهدید کرده اگه نتونید ثبت نام کنید همه روازخونه میندازم بیرون حالا بااین وضع ما اصلا ماشین نمی خواییم این مشکل روکجای دلم بزارم من که پدر این خانواده هاهستم ممنونم یک راهنمایی بکنی
ناشناس
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام تورخدا بفکر بدبخت مردمزیف باشید
محمدرضا
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام من از استان خوزستان اهواز کجا باید برم ثبت نام کنم ممنون میشم
علي
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ديگه بس نيست سواري دادن ،شما تصور ميکنين سوار وسيله اي شده ايد ،نه سوارتون،شدن. ...تمام دنيا بخاطر اينکه با چين بتونن رغابت کنن قيمتهاشون چند ساله پاﺋين ميارن ،تو اين دو سه سال ببينين قيمت خودرو تو کشور گل وبلبل ما چقدر بالا رفته؟بنظر شما چرا؟
مهدی
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
لاعقل یه سلیتی ام میزاشتن قبل ثبت نام که اکه تو بازده 36 ماه کسی مشولی داشت بتونه برطرف کنه
ناشناس
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ممنون میشم اگه سایت باز مارا باخبرکنید با تشکر فراوان ازایران خودرو
ناشناس
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ممنون میشم اگه سایت باز مارا باخبرکنید با تشکر فراوان ازایران خودرو
رضا
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
باز هم حرکتی در راستای منافع خودرو سازها
حقوق ملت تو این دو سال ۵۰ درصدم اضافه نشد. نرخ تورم رو زیر بیست درصد میگن. یعد قیمت فروش کارخونه ۱۵۰ درصد رشد داشته. تازه سه ماه پول ملت رو بخوابونن سود مشارکت رو هم صفر کردن...
ناشناس
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
به نظرم هر کس خودروی ایرانی بخرد مخصوصا پراید تابوت خریده
اگه صبر کنید خیلی بهتره چون فردا همه فروشنده اند خریدار نیست اونوقت سکته رو زدی واقعا ملت بجای سرمایه گذاری رو حلبی روی چیزای دیگه سرمایه گذاری میکردن بهتر بود
جواد
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
این جمله اش خیلی جالبه ببینید چقد نقدینه گی میخوابونه یه هفته بحسابش؟؟؟؟ استرداد وجوه واریزی افرادی که نام آن‌ها در قرعه‌کشی اعلام نشده حداکثر یک هفته پس از پایان ثبت‌نام است و در صورت عدم تکمیل وجه به موقع، ظرف یک هفته وجه واریزی مسترد شده و اولویت واگذاری کان‌لم‌یکن می‌گردد... چه نظارتو دادگر و قاضی کجاس؟؟؟
ناشناس
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
خواهشا خودروی اونایی که ثبت نام کردند بدهید بعد ثبت نام کنید/نکته دوم /عجب مملکتی داریم خودرو یکشبه 50میلیون بالا میره (پراید حلبی)بعد20میلیون پایین میاد میشه67میلیون میگن ارزون شد/نکته سوم/قیمت ماشین خیلی شدید افت میکنه یعنی پراید به30میلیون میرسه چرا؟؟؟؟؟؟چون تمام کسایی که ثبت نام کردند فروشنده اند اما ایران خودرو خیلی زرنگ تر بوده وخود رو به بازار عرضه نکرده و واردات هم که تعطیله پست قیمت رو دلال هایی که ماشین دوم کردند بردن بالا.ایشاالله تا چند وقت دیگه خودرو که به بازار سرازیر بشه همه فروشنده اند اماخریدار نیست وما شاهد سکته زود هنگام سودجویان هستیم یادمان باشه قبل ازتحریم پراید 20میلیون بود وتحویل 2ساعته کسی زیر بار نمیرفت
ممد
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ممد
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ممد
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ناشناس
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
این شرایط بسیار عالیه
ناشناس
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
یاشار
ناشناس
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
فقط میخوان پولها راازتوی بازار جمع کنن بعدشم خودروهایی که میخوان تحویل بدن قطعات آشغال روش نصب کردن خودروسازها هم که هنوز قیمت قطعی اعلام نکردن میخوان خوب ثبت نام کنن پولها رادپوکنن بعد هم طبق گفته ی خودشون قیمت رابه بازار برسونن وسودکنن بهترین راه الان خرید خودرویی که صفر نباشه از بازاره
ناشناس
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اخه کجای دنیا این جوری ماشین میخرن همه شرکتهای مطرح دنیا التماس میکنن کسی نمیخره ما چه قدر بدبختیم که با این مردم شدیم هشتاد میلیون
محمدحسام
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اخ جون جوری هجوم میارم که بی سابقه باشه
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
فروش فوق العاده از کی شروع میشه و قیمت ماشینو کی اعلام میکنید با تشکر.
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
ماشین ۲۰۷قم هستی یا
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
تو کشورهای دیگه مثلا کشورهای حاشیه خلیج فارس مردم چقدر راحت و با چه قیمتهایی اونم چه ماشینهایی رو میتونن بخرن مردم ما مجبورا با چه بدبختی اونم به چه قیمتی!!!!!اونم چه ماشینایی رو بخرن
ناشناس
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
ماشین 10 ملیونی رو 90 ملیون میندازن به مردم تازه 5 برابر پولشم میگیرن 10 ماه دیگه تحویل میدن بازم پول میگیرن خنده داره
فاضل مولای
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خریدار حق فروش به مدت سه سال نداشته باشد
نوید
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
چرا هجوم حمله کنیم خون به پا کنیم حمایت کنیم از خودروی بی کیفیت ایرانی و ارابه های مرگ
ناشناس
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
سلام،از همین جا میگم خسته نباشید معسولین محترم بازحمت ها زیادی که می کشیدخوب این ملت بدبخت بیچاره کردید،افغانی ها ام بهمون میگین ایرانی بد بخت،پراید که اینجا میخرید خدا تومن ما حیف پولمون میاد بدیم واسش کشوری که جنگه هرکی هرکی، میاند اینجا کار میکنن اینجوری این همش افتخار ها شما،ما که چوبش میخوریم صددرصد پدر هامون مرتکب یه حرکت اشتبا شدند که جوبش ما اینجوری میخوریم و اه نفرینمون نمی گیره،،بی خیال شهر مرده ها که این حرف ها را نداره
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خیلی دلتون واسه مردم میسوزه واردات خودرو رو آزاد کنین بعد میبینین که این فرغونارو کسی حتی به قیمت سال 90 هم نمیخره
مسعود
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
سلام برادران بنظر خودتون کسی از مسئولین اصلا نگاه ب نظراتون میکنن.باورکن اصلا چون اونا مگه بیکارن بیان نظرای من و تو رو نگاه کنن پس ننویس ک بیشتر اعصابت خوردبشه
ناشناس
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
درود برقوه قضائیه
اگر نضارت باشه گرونی از بین میره
جواد
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
وقت ثبت نام کی میشه
دئد
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
ئ و
محسن
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
کی شروع میشه این پیش فروش؟؟؟
با قیمت کارخونه ست؟؟؟
کیان
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
چرا ننویسیم? . اول 97 پژو 207 نامنویسی کردم تکمیل وجه 98 هنوز سال 99 تحویل نشده ?
ناشناس
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اگه نظارت باشه یقیقا این مشکلات مرتفع خواهد شد ضمن اینکه باید خودروسازان از فکر سودهای کلان حاصل از فروش خودرو بیرون آمده و در راستای بهبود به این آشفتگی بازار خودرو از هیچ فعالیتی دریغ نکنند که این مستلزم فعالیت جهادی است
رامین
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
شرایط پول دادن چطوریه من حالی نشدم میشه راهنمایی کنید
ناشناس
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خواهر مادر باعث بانیشو گایدم
امید رمضانپور
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
کی سایت باز میشه یکی به منم خبر بده
سلام
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
حجومی یا تدافعی دوست دارید کدوم بدم
آخه ثبت نام هاي شما مرگ تدریجی در کجای دنیا بعد از حجوم برای خرید باز قرعه کشی داره اگر یک کشور رو نام بردید من خودمو تو اسید حل میکنم این چه طرفند فروشه متاسفم
یوسف
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
بخدا من پول ریختم برج ۹ هنوز دعوتنامم صادر نکردن میگم پولمو بدید میگن ۶ ماه طول میکشه برگرده حسابت..ب نون خونوادتون زن و بچتون رحم نکنید اینا همش بازیه
ناشناس
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
لطفا بجای کلمه هجوم از حمله استفاده کنید. قشنگ تره. حملههههه‍هه‍هه
محمد
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اگر می خواهید ماشین به دست مصرف کننده واقعی برسه اولویت بندی کنید کسانی در اولویت باشن که سرپرست خانواده هستن وپلاک به نامشون نیست چون این امکان وجودداره که فردی بوسیله ی همسرش یا فرزندانش اقدام به ثبت نام کنه که پلاک به نامشون نیست