صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» برای افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری با معاون اجتماعی، فرهنگی شهردار مشهد و مدیران ارشد سازمان اجتماعی فرهنگی به گفت‌وگو نشستند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد عین‌القضات با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغازشده و اکنون ۱۴ خدمت روی آن ارائه می‌شود، اظهار کرد: از جمله خدماتی که امکان ارائه سریع آن‌ها به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد، می‌توان به امور مربوط به باشگاه شهروندی اشاره کرد. علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات سازمان قابل‌ارائه در سبد جوایز باشگاه است، زیرساخت فروشگاهی بسیار پیشرفته اپلیکیشن هم می‌تواند برای ارائه خدمات و خروجی‌های سازمان و کاربران آن در اختیار ادارات متقاضی باشد.

ارتباط مردمی در نرم‌افزار «شهرمن» به راحتی ایجاد می‌شود

وی به برنامه‌های تنظیم‌شده جهت ارائه خدمات گسترده به طرح‌هایی، چون «محله ما» و «شورای اجتماعی محلات» اشاره کرد و افزود: ارتباط مردمی در این نرم‌افزار به راحتی ایجاد خواهد شد و در موضوعات مختلف می‌تواند مدنظر قرار بگیرد. ضمن اینکه اقداماتی مانند ثبت‌نام شهروندان در طرح‌های مختلف، ایجاد بستر مسابقه‌های پیامکی، رأی‌گیری و نظرسنجی از شهروندان و رزرواسیون اماکن ورزشی و فرهنگی نیز از جمله اموری است که به راحتی امکان ایجاد آن‌ها روی اپلیکیشن و واگذاری مدیریت آن به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد.

مدیر اپلیکیشن «شهر من» با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از خدمات افزوده‌شده به نرم‌افزار باید به دستگاه درخواست کننده واگذار شود، خاطرنشان کرد: امکان ارتباط تمام سرویس‌های الکترونیکی سازمان اجتماعی فرهنگی با بخش «باشگاه شهروندی» روی «شهر من» وجود دارد و سامانه‌هایی چون «چشم شهر»، سامانه‌های مربوط به خوداظهاری شهروندان در حوزه سلامت و... ارتباط کارکنان شهرداری و فرهنگ‌سرای مجازی و مواردی ازاین‌دست را می‌توان با «شهر من» مرتبط کرد تا دسترسی عموم شهروندان به این بخش‌ها تسهیل شود.

امکان ایجاد بخش‌های جدید بر روی اپلیکیشن «شهرمن» با برون‌سپاری پروژه‌ها

عین‌القضات با استقبال از همکاری در موضوعاتی مانند «خانه بهار» بیان کرد: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در خدمات و ایجاد بخش‌های جدید روی اپلیکیشن فراهم‌شده و در بخش‌هایی مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی داشته باشیم.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.