صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با اجرای طرح جهادی به رنگ عاشقی، تاکنون بیش از ۴۵۰۰ مزار شهدای والامقام مدفون در این آرامستان، غبارروبی و رنگ آمیزی شده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، حجت الاسلام مهدوی دامغانی، با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انس بیشتر جوانان با شهدا، از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و از ابتدای این طرح تا کنون با استقبال پرشور شهروندان مواجه بوده است.
وی ادامه داد: در این طرح جهادی تا کنون بیش از ۳۲۰۰ نفر از خواهران و برادران خادم الشهدا، از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، دانشگاه‌ها و مدارس با همکاری سازمان مدیریت آرامستان‌ها در برخی روز‌های پنجشنبه با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع)، اقدام به غبارروبی و رنگ آمیزی مجدد قبور مطهر شهدای گرانقدر کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌ها افزود: با توجه به جایگاه وارسته و عظیم شهدا که وجودشان همواره اسباب خیر و برکت است، از ابتدای شروع این طرح تاکنون، تقاضا برای شرکت در این طرح جهادی با رشد قابل توجهی مواجه بوده و اجرای این طرح توانسته است رضایتمندی اغلب خانواده‌های معظم شهدا را در پی داشته باشد.
مهدوی دامغانی افزود: علاقمندان به شرکت در این طرح جهادی می‌توانند با حضور در دفتر فرهنگی بهشت رضا (ع)، در این طرح جهادی ثبت نام کنند و پیش بینی می‌شود با اجرای کامل این طرح تا پایان سال جاری کلیه قبور مطهر شهدای بهشت رضا (ع)، غبارروبی و رنگ آمیزی شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.