صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی، نماز عید در فضای باز و حیاط مساجد استان و ۲۵ نقطه‌ مشهد که مجوز برپایی مراسم شب‌های قدر دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در خصوص برگزاری نماز عید فطر، اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی، نماز عید در فضای باز و حیاط مساجد استان و ۲۵ نقطه‌ مشهد که مجوز برپایی مراسم شب‌های قدر دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی افزود: از نمازگزاران خواسته شده تا علاوه بر رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک و دستکش، مهر و سجاده شخصی نیز به همراه داشته باشند.

جعفری در خصوص بازگشایی حرم مطهر رضوی، گفت: باید فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی رعایت شده و از ازدحام زائران جلوگیری شود. مردم با رعایت بهداشت انفرادی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند تنها در صحن‌های حرم مطهر حضور یابند و زیارت کنند. دستورالعمل‌هایی نیز برای ورود و خروج زائران در حرم تدوین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تعطیلی عید فطر، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تا زمان رسیدن مشهد به وضعیت سفید از مسافرت به این شهر خودداری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.