صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: به زودی اورژانس اجتماعی در حاشیه بولوار امامت مستقر خواهد شد تا افرادی که به هر دلیل به مشاوره و کمک نیاز دارند، به این کارشناسان مراجعه و از خدمات اجتماعی آنان استفاده کنند
به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین درودی در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های رفع آن افزود : بوستان ملت نه تنها از جنبه شهری بلکه در سطح ملی مطرح است و فرصت‌ها و مزیت‌های این بوستان نسبت به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که در حاشیه آن وجود دارد، بسیار بیشتر است و این دو اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری و بسیج در حوزه ساماندهی فضای بوستان قابل قبول است، افزود: رویکرد ما در مقابله با آسیب‌های اجتماعی به هیچ عنوان قهری نیست و با دستگیری و برخورد مستقیم مشکلی حل نمی‌شود. برای رفع مشکلات موجود، تلاش ما برخورد جدی با معدود هنجار شکنانی است که برهم زننده نظم و امنیت در این بوستان هستند.

درودی بیان کرد: به زودی اورژانس اجتماعی در حاشیه بولوار امامت مستقر خواهد شد تا افرادی که به هر دلیل به مشاوره و کمک نیاز دارند، به این کارشناسان مراجعه و از خدمات اجتماعی آنان استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی با تاکید بر بهبود روشنایی بوستان ملت بیان کرد: از تمامی نهاد‌های مرتبط از جمله سازمان ورزش و جوانان، اداره ارشاد اسلامی و ... دعوت می‌کنیم تا در کنار شهرداری و بسیج، برنامه ریزی و همکاری‌های لازم را انجام دهند.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.