صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری گفت: تمهیدات لازم همزمان با روز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا صحراگرد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته و هماهنگی‌های انجام شده با سایر دستگاه‌های اجرایی، شهرداری مشهد آمادگی کامل برای خدمت به شهروندان همزمان با روز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را دارد.

 

وی به تعویض بیش از ۷۵۰ پرچم ایران با پرچم مشکی در پل ها، میادین و تقاطع های غیر هم سطح اشاره کرد و یادآور شد: علاوه‌ بر آن تمامی آذین بندی های سطح شهر به طول ۱۴۰ هزار متر خاموش گردیده و به منظور پاکیزگی هر چه بیشتر شهر، در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، رفت و روب ۱۰۰ میلیون متر مربع از سطح معابر، و شست و شوی ۲ میلیون متر طول از جداول سطح شهر توسط ۵۶۰۰ پاکبان و ۴۳ دستگاه جاروب مکانیزه انجام شده است.

 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین ۲۰ تانکر فشار قوی، ۱۲ دستگاه جدول شوی و شش دستگاه تخصصی مخزن شوی، جهت شست و شوی ویژه جداول، مخازن زباله، هندریل ها، ایستگاه‌های اتوبوس و سایر المان‌های شهری به صورت آماده باش می‌باشند.


صحرا گرد اضافه کرد: در همین راستا ۲۳۳ اکیپ برای جمع‌آوری سدمعبر، کیسه پشتی و متکدیان در حال فعالیت می‌باشد و مه پاشی صبحگاهی معابر منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) به وسیله دو دستگاه تانکر فشار قوی انجام خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی خدمات شهری شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.