صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اورونوف هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد

  • کد خبر: ۲۹۰۱۷۷
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
  • ۳
اوستون اورونوف به احتمال زیاد یکی از بازیکنان اصلی ترکیب گاریدو در دربی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مصدومیت اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم هواداران این تیم را نگران کمصدومیت اورونوف در بازی مقابل آلومینیوم هواداران این تیم را نگران کرد. باتوجه به بازی حساس سرخ‌ها مقابل استقلال به نظر می‌رسید ستاره کلیدی تیم گاریدو توان بازی در این مسابقه را نخواهد داشت. حالا، اما از اردوی این تیم خبر می‌رسد که اورونوف باتوجه به تست‌های پزشکی انجام شده مشکلی برای این مسابقه ندارد و می‌تواند همراه سایر بازیکنان به زمین مسابقه برود.

ستاره ازبکستانی سرخ‌ها در این روز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و حتی امروز نیز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش تمرین سرخ‌ها اعلام کرد این بازیکن تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده است.

با این حال و در شرایطی که هواداران پرسپولیس نگران شرایط اورونوف برای دربی پایتخت است، شنیده می‌شود این بازیکن فردا به تمرینات گروهی این تیم اضافه خواهد شد و مشکلی برای حضور در ترکیب سرخپوشان برای دربی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادارقدیمی
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
سلام،بنده بعنوان یک هواداردلسوزوداشتن مویی سفیدو۶۸سال سن کاملابه فرمایشات دوست عزیزی که اوراندیده ام احترام گذاشته وتاییدمیکنم،چراجلوی این آش ولاش شدن بازیکنان راتاآنجایی که مقدورهست نمیگیریدچون نتیجه اش نیمکت نشینی فصلی شده وهدردادن بودجه هست،یکی درمیدان جان میده وپول میگیره یکی نظاره گرهست وپول میگیره،وفقط هی میگند فلانی خوب مثلادفاع راستی هست خوب چه فایده.؟حداقل یک دست پاسوربراشون بخریدتابیکارنباشند!!!!!!!!
برزیل ایران
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
امیدوارم که بدرخشی و گل بزنی
کارشناس
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
آقای پیروانی عزیز طرف صحبتم شما و سیدجلال عزیز هستید.برادر محترم لطفا یه کم بیشتر به این مصدومیت هاتون توجه کنید.چرا تیم باید اینقدر مصدوم داشته باشه.شما ببینید چندتا بازیکن تاثیرگذار و باکیفیت تیم هر فصل مصدومه و عملا نمیتونه به تیم کمک چندانی بکنه.ازیه طرف هزینه سنگینی بابت قرارداد و درمان به تیم تحمیل میشه و از طرف دیگه ظرفیت جذب بازیکن تیم رو پر می‌کنه.ببخشید چطور تو همه چی مدعی حرفه ای بودن هستید ولی تو این مورد انگار با بازیکنان رودرباسی دارید.خب اگه بازیکن شرایط بازی ندارن چرا باهاش تمدید میکنید.شما ببینید تیم بجای مرتضی و یاسین و یا مقطعی امیری و صادقی می‌تونست چه بازیکنای آماده رو جذب کنه که دیگه نود کار در بیارن و کمک حال تیم باشن.مرتضی پسر بسیار خوب؛ولی وقتی نمیتونه یک فصل و نیم بازی کنه چرا بجاش یه دفاع خوب جذب نمیکنید که ....