صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر انجمن صنفی مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: اختصاص دوباره سهمیه عرضه بلیت قطار به آژانس‌های مسافرتی دست دلالان را از فروش بلیت کوتاه می‌کند.

فرشید دوایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های آژانس‌های مسافرتی و مسافران نبود بلیت قطار در زمان‌های پیک و و غیرپیک بود که دلیل آن فروش بلیت قطار فقط در بستر چند اپلیکیشن بود که دست آژانس‌های مسافرتی و مردم را از خرید مستقیم بلیت قطار کوتاه کرد و مشکلاتی را در دو برهه اربعین و دهه آخر صفر به وجود آورد.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های متولیان استانی و انتصاب جدید مدیرکل راه‌آهن کشور، این دغدغه در اسرع وقت بررسی شد و مقرر شد ۵۰ درصد سهمیه پیش‌فروش بلیت قطار مجدد بین آژانس‌های مسافرتی توزیع شود.

دبیر انجمن صنفی مسافرتی و جهانگردی استان با بیان اینکه اختصاص دوباره سهمیه عرضه بلیت قطار به آژانس‌های مسافرتی دست دلالان را از فروش بلیت کوتاه می‌کند و از انحصاری‌شدن آن در عرضه جلوگیری می‌کند، افزود: از سالیان سال، کانتر‌های فروش بلیت قطار در آژانس‌ها وجود داشت و هزینه‌های زیادی صرف آموزش نیروی انسانی شد که با حذف عرضه بلیت قطار در آژانس‌های مسافرتی، خیلی از نیرو‌های انسانی تعدیل شدند.

دوایی تأکید کرد: امیدواریم این سهمیه ۵۰ درصدی به ۱۰۰درصد تبدیل شود تا مردم به‌راحتی بلیت قطار را تهیه کنند.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.