صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: دستور وزیر ورزش و جوانان و پیگیری استاندار باعث میزبانی مشهد از بازی تیم ملی ایران مقابل قطر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا تاج فیروز اظهار داشت: هفته گذشته طی تماس وزیر ورزش و جوانان با بنده و تاکید ایشان به حساسیت دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، از طرف آقای دنیامالی ماموریت پیدا کردم که برگزاری این بازی در مشهد مقدس را بصورت جدی پیگیری کنم.

وی افزود: با دستور وزیر، گفت‌وگویی را با استاندار خراسان رضوی انجام دادم که ایشان نیز با توجه به مشکلاتی که در برخی از میزبانی‌های بین‌المللی به ویژه دیدار استقلال-الغرافه در شهر قدس ایجاد شده بود، با دغدغه‌مندی کامل موضوع میزبانی ورزشگاه ثامن از بازی‌های بین‌المللی استقلال و پرسپولیس و میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) از بازی‌های تیم ملی را پیگیر شدند و بازدید‌هایی به همراه ایشان از این دو ورزشگاه انجام دادیم و در نهایت مقرر شد بازی تیم ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: ادعای مطرح شده توسط بازیکن سابق فوتبال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به هیچ وجه صحت ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
شماها بازی تیم افغانستان رو اونجا برگزار کردید و اجازه ندادید تیم ملی بازی کنه.
مشهد الرضا (ع) پایتخت معنوی ایران اسلامی
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
مسئولان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس شما از میزبانی ورزشگاه ناقص و پراز مشکل و دوراز شهر ورزشگاه ثامن از استقلال و پرسپولیس در نخبگان آسیا صحبت می کنید و تائید می کنیدآیا به فکر آبروی مشهد و کشورمان هستید؟ چطور ورزشگاه به زیبایی امام رضا که افتخار شهرمان ویکی از نمادهای شهرمان است داشته باشیم آنوقت ما برویم بازی‌های نخبگان آسیا را در ورزشگاه پراز مشکل و ناقص ودور از شهر ثامن در شاندیز فقط به بهانه ترافیک وجمعیت که کاملا قابل مدیریت کردن است برگزار کنیم این کار به هیچ وجه عاقلانه و درست نیست و به وجه و آبروی شهر عزیزمان شهر مشهد الرضا آسیب می زند خواسته مردم مشهد وبه نوعی خواسته کشورمان برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه بی نظیر امام رضا می باشد.یا امام رضا(ع)