صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلم سینمایی «زود پز» جدیدترین ساخته رامبد جوان است که «محسن تنابنده» و «نوید محمدزاده» در آن بازی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «زودپز» عنوان فیلم جدید رامبد جوان است که در روزهای آینده قرار است در سینماهای کشور اکران شود. رامبد جوان، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه که ساخت آثاری، چون قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع و... را در کارنامه هنری خود دارد، به زودی با فیلم سینمایی زودپز کمدی جدید خود را معرفی خواهد کرد؛ فیلمی که فقط با انتشار برخی تصاویر تبلیغاتی مخاطبان بسیاری را در انتظار نگه داشته است.

بازیگران فیلم سینمایی زودپز

«محسن تنابنده» و «نوید محمدزاده »درحالی نقش‌های اصلی فیلم سینمایی زودپز را بازی می‌کنند که این نخستین همکاری آن‌ها به‌شمار می‌رود. جالب اینکه نوید محمدزاده برای اولین‌بار با فیلم رودپز در ژانر کمدی ایفای نقش خواهد کرد. از طرفی هر دوی این بازیگران برای اولین بار در فیلمی از رامبد جوان حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم سینمایی زودپز

داستان فیلم سینمایی زودپز در دهه شصت می‌گذرد. این فیلم روایتگر داستان زندگی سه دوست است که ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی و مجروح شدنشان ماجرا‌هایی جالب را برایشان رقم می‌زند.

عوامل فیلم سینمایی زودپز

زودپز ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان است. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را منصور سهراب پور برعهده دارد و نویسنده این اثر مهدی نادری نجف آبادی است.

رامبد جوان کارگردانی آثاری، چون گم‌گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، نگار، قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع،  اسپاگتی در هشت دقیقه و... را در کارنامه هنری خود دارد.

زمان پخش فیلم سینمایی زودپز

طبق اخبار منتشر شده، فیلم سینمایی کمدی «زودپز» از چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ روی پرده سینما می‌رود و پیش‌بینی می‌شود تبدیل به یکی از رکوردداران فروش و مخاطب سینمای ایران شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.