صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دربی ۱۰۵ در ورزشگاه آزادی| وعده بزرگ دنیا مالی

  • کد خبر: ۲۹۰۶۱۶
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرده دربی ۱۰۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. این وعده در حالی داده شده که به درستی مشخص نیست ورزشگاه آزادی چه زمان آماده بهره برداری خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازسازی ورزشگاه آزادی در ایامی که فوتبال ایران به شدت نیاز به یک ورزشگاه درست و درمان داشت، موجب مصائب بسیاری برای فوتبال ایران شده است. علاوه بر استقلال و پرسپولیس که ناچارند بازی‌های خود را خارج از تهران و یا در شهر‌های اطراف پایتخت برگزار کنند، تیم ملی فوتبال ایران نیز برای برگزاری بازی‌های خود دچار مشکلات بزرگی شده و قادر نیست در تهران به میزبانی از رقبا بپردازد و در همین راستا دیدیم که بازی با تیم ملی فوتبال قرقیزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.

حتی قبل از برگزاری دربی ۱۰۴ در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک نیز خبر‌هایی درباره نارضایتی میزبان از برگزاری بازی فوق در شهر اراک به گوش رسید که این اخبار قابل تامل بود، اما در عین حال که برگزاری در دربی در شهری خارج از تهران نگاه‌ها را متوجه خود کرده بود، احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد به طور قطع دربی برگشت در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


این وعده در حالی داده شده که مشخص نیست کار بازسازی ورزشگاه آزادی تا چه زمان طول بکشد و آیا شرکت توسعه وتجهیز ورزشگاه‌های ایران بتواند منابع مالی لازم برای بازسازی ورزشگاه آزادی را تامین کند تا این ورزشگاه بار دیگر به میزبانی از دربی و بازی‌های ملی بپردازد.

اگر به وعده وزیر ورزش و جوانان خوشبین باشیم دربی ۱۰۵ در ورزشگاه پیر آزادی برگزار خواهد شد، اما باید دید که در عمل آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.