صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت خراسان رضوی گفت: با توجه به گذشت ۶ ماه و افزایش هزینه‌های جاری جایگاه‌های سوخت همچنان جایگاه داران با نرخ قبلی حق و العمکاری فعالیت می‌کنند

رضا بهاری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره زمان توزیع بنزین سوپر با توجه به اینکه توزیع آن در تهران در حال انجام است تصریح کرد: هنوز توزیع بنزین در شهرستان‌ها انجام نشده است، اما با توجه به توزیع آن در تهران بزودی در مشهد و خراسان رضوی و دیگر نقاط استان هم توزیع می‌شود.

وی یادآورشد: با توجه به افزایش حجم مسافر درروز‌های پایانی شهریور، اما هیچ مشکل و کمبودی در توزیع بنزین نداریم.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان گفت: با توجه به گذشت ۶ ماه و افزایش هزینه‌های جاری جایگاه‌ها همچنان جایگاه داران با نرخ قبلی حق و العمکاری فعالیت می‌کنند و هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ حق العمل کار جایگاه داران سوخت تصمیم و ابلاغی نشده است.

بهاری افزود: مسلما هزینه‌ها درکشوری که تورم وجود دارد همیشه زیاد است و تعویق در تعیین نرخ به ضرر جایگاه داران سوخت است. مسلما یک جایگاه سوخت هیچ موقع تعطیلی ندارد و ۲۴ ساعته کار می‌کند؛ و با توجه به حس مسئولیتی که دارد مجبور است در همه شرایط فعالیت کند. در نتیجه هزینه‌های جاری و پنهانی به این قشر وارد می‌شود. با توجه به این شرایط توقعی که از دولت داریم اینکه نرخ خوب به جایگاه داران اعلام کنند و ما جایگاه‌ها منتظر تعدیل نرخ برای سال ۱۴۰۳ هستیم.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان در ادامه گفت: تقریبا در استان ۱۶۰ جایگاه فعال داریم که حدود ۱۵ جایگاه هم در دست احداث است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.