صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: از همان ابتدا سعی ما بر این بود تا مشارکت مردمی را در تصمیم سازی مدیران شهری دخیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم در هشتمین همایش تخصصی توسعه متوازن شهری اظهار داشت: از همان ابتدا سعی ما بر این بود تا مشارکت مردمی را در تصمیم سازی مدیران شهری دخیل کنیم؛ به همین منظور نیز سه اقدام ویژه در شورای ششم انجام شد.

وی افزود: اولین مصوبه و اقدام شورا، مردمی سازی در پروژه‌های زودبازده بود و در جریان این اقدام رویکرد محله محوری نهادینه شد و کارگروه بازآفرینی در محلات هدف که حلقه مفقود در شهر مشهد بود؛ طی مدیریت شهری ششم ایجاد شد.



رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد بودجه عمرانی به مناطق کم برخوردار اختصاص پیدا کرده و رفع مشکلات حاشیه شهر نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است و باید در عرصه ملی نیز همه پای کار بیایند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: با مصوب کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد اهتمام ویژه در حوزه سرانه ورزشی مناطق کم‌برخوردار انجام شد و دو هزار میلیارد بودجه به زیرساخت‌های ورزشی حاشیه شهر اختصاص پیدا کرد و اکنون سهم سرانه ورزشی مناطق کم برخوردار، ۴۷ درصد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.