صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات اقتصادی پیش‌روی صنایع تأکید کرد و خواستار تشکیل یک دستگاه نظارتی قوی برای ارتقاء کیفیت و شکوفایی صنعت چاپ شد.

الهام اسماعیلی| شهرآرانیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، امشب در بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی مشهد به بررسی وضعیت صنعت کشور و چالش‌های موجود در این زمینه پرداخت.

 وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم پیگیری دقیق‌تر در حوزه‌های مختلف، تأکید کرد: اکنون زمان مناسبی برای شناسایی و رفع ایرادات موجود در اقتصاد کشور است. باید با دقت به تجارب سایر کشور‌ها نگاه کنیم و از آنها بیاموزیم.

پژمانفر همچنین به ضرورت تشکیل یک دستگاه نظارتی قوی برای بررسی عملکرد تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط با صنعت چاپ و سایر صنایع اشاره کرد و افزود: دولت باید با حمایت از این صنایع، زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی آنها را فراهم کند.

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: امیدوارم با همت مسئولان و فعالان این عرصه، مشکلات موجود به زودی مرتفع گردد و دستاورد‌های بزرگی در حوزه کارآفرینی و صنعت به ثبت برسد.

وی از مسئولان خواست تا در ادامه راه، با همکاری نزدیک‌تر می‌توانند به توسعه پایدار این صنایع کمک کنند و از شرکت‌کنندگان و کارآفرینان حاضر در جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.