صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۹۰۸۷۸
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
مسئول کمیته مردمی ستاد جمعیت استان از برگزاری نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد خبر داد.

زهرا سوار کار در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص برگزاری نشست فعالان جمعیت در مشهد که ۵ مهر ماه در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فعالان جمعیت در حقیقت نماینده‌های مردمی ستاد جمعیت شهرستان‌های استان و امور بانوان فرمانداری‌های شهرستان‌های استان هستند که امروز در این نشست حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست روند و فرایند اقدامات و امورات جمعیت در شهرستان‌های استان بررسی شد و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مسئول کمیته مردمی ستاد جمعیت استان گفت: مجمع ملی فعالان جمعیت کشور در این نشست، مباحث راهبردی حوزه جمعیت و موضوع شبکه سازی و چالش‌هایی که در این مسیر وجود دارد مطرح و به ایراد سخنرانی پرداختند تا با استفاده از هم افزایی ظرفیت‌ها به اهداف عالی برسیم.

سوارکار بیان کرد: شیب نزولی جمعیت در حال مثبت شدن و  کنترل شده است. طبیعتا فعالیت‌هایی که مجموعه مردمی به عنوان عضو حلقه میانی در شهرستان‌ها دارند و ایفای نقش می‌کنند توانسته است در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مباحث حمایتی که با کمک ظرفیت‌های مردمی و مجموعه حاکمیتی انجام شده منشا خیر و برکاتی شود.

وی افزود: در  نشست امروز هم افزایی، آموزش و ارتقا سطح آموزه‌های عوامل شهرستان‌ها، بررسی چالش‌ها و موضوع تربیت کنشگر و سقط جنین را به عنوان اولویت استان کار کردیم. امیدوارم در تغییر نمودار‌های جمعیتی استان با فعالیت‌هایی که مجموعه مردمی و تشکلی و نیرو‌های جهادی دارند بتوانیم موثر باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.