صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: یک قطعه زمین حدود ۵۰۰ متری از بیمارستان امام‌رضا(ع) در اختیار ماست که امیدواریم به‌زودی بتوانیم با توجه به جانمایی که دور میدان شریعتی صورت گرفته، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی را شروع کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی امروز، ۶ مهرماه، در رژه روز آتش‌نشانی اظهار کرد: با همه محدودیت‌هایی که وجود داشته و شاید اولویت‌های دیگری هم در حوزه‌های دیگری داشتیم، امسال حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات برنامه‌ریزی شده است. ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیزات فنی بوده که با توجه به توسعه ایستگاه‌ها نیاز ما را تا ۱۴۰۵ تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری چهار ایستگاه آتش‌نشانی را در خیابان رسالت، حرم مطهر رضوی، انتهای بولوار وکیل‌آباد و بولوار پورسینا به بهره‌برداری رساندیم، عنوان کرد: ایستگاه «عسکری» به عنوان بزرگ‌‎ترین ایستگاه در همین دوره بازسازی شد و قابلیت بهره‌برداری پیدا کرد.

یعقوبی افزود: طبق برنامه عملیاتی، سه ایستگاه دیگر باید اجرا کنیم که دو مورد در بولوارهای طوس و طرحچی خواهند بود. زمین این ایستگاه‌ها تقریباً تملک شده و اسناد آماده است که امیدواریم بتوانیم امسال عملیات اجرایی آن‌ها را شروع کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: یک قطعه زمین حدود ۵۰۰ متری از بیمارستان امام‌رضا(ع) در اختیار ماست که تولیت آستان قدس رضوی موافقت کردند و موافقت اولیه را نیز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد گرفتیم که امیدواریم به‌زودی با پیگیری‌های انجام‌شده بتوانیم با توجه به جانمایی که دور میدان شریعتی صورت گرفته، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی را شروع کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، اقدام بسیار خوبی در این حوزه پرتراکم خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از ایستگاه‌های ما در میدان امام‌خمینی(ره) قرار دارد که در حال بازسازی آن هستیم و ایستگاه بزرگی احداث خواهد شد. امسال برای این موضوع اعتبار پیش‌بینی شده که امیدواریم اسناد آن را آماده و سریع عملیات اجرایی را شروع کنیم.

یعقوبی تصریح کرد: در رژه امروز اورهال دستگاه‌ها را داشتیم. ۱۰ نردبان به بدنه عملیاتی اضافه و از اتوبوس ریکاوری برای اولین بار در کشور رونمایی شد که این اتوبوس در عملیات‌های سنگین برای ریکاوری و استراحت همکاران استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.