صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی یمن به تل‌آویو و مناطق اطراف آن خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کردند که آژیر‌های خطر در تل‌آویو و قدس اشغالی به صدا درآمده است.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که آژیر‌های خطر در فرودگاه بن گوریون حین حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آن به صدا درآمده است.

منابع فلسطینی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو، قدس اشغالی و کرانه باختری خبر دادند. این رسانه‌ها اعلام کردند که تل‌آویو هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد آژیر هشدار در تل‌آویو به دلیل حمله موشکی از یمن به صدا درآمده‌است. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی رهگیری یک موشک زمین به زمین یمنی به منطقه «گوش دان» در تل‌آویو شد. همزمان با این حمله، منابع رسانه‌ای تصاویری را از ترس و وحشت صهیونیست‌ها و فرار آنها به سمت پناهگاه منتشر کردند.

نیرو‌های مسلح یمن پیشتر نیز ۲ بار تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داده بودند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جمعه اعلام کرده بود: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکایی و انگلیسی به یمن، در چارچوب مرحله پنجم عملیات نیرو‌های مسلح یمن یک هدف نظامی را با موشک بالستیک «فلسطین۲» در «یافا» (تل‌آویو) هدف قرار داد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

بلومبرگ به تازگی در تحلیلی از پیامد‌های عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ نوشت که هر نامزد پیروز در انتخابات ۱۵ آبان آمریکا ناچار است با واقعیت شکست این کشور در مواجهه با نیرو‌های یمنی روبرو شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.