صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال بعد از شکست در دربی به مصاف یکی از غول‌های فوتبال قطر می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می‌روند.

تیم نکونام هفته عجیبی را پشت سر گذاشت و دعوا‌های مدیران و کادرفنی این تیم با شکست در دربی به نتیجه رسید و همین اتفاق باعث شد تا سرمربی آبی‌ها از سمت خودش استعفا بدهد. هرچند که این استعفا مورد موافقت مدیران باشگاه قرار نگرفت، اما زا گوشه و کنار شنیده می‌شود که بازی با السد آخرین فرصت نکونام برای ماندن در جمع آبی هاست.

استقلال هفته اول لیگ نخبگان را پرقدرت شروع کرد و با ۳ گل الغرافه را در قلعه حسن خان شکست داد و حالا در دومین گام باید به مصاف دیگر تیم قطری برود.

السد هم اولین مسابقه خودش را با تساوی مقابل العین شروع کرد و حالا خودش را آماده میزبانی از استقلال می‌کند. تیم فلیکس سانچز مانند بیشتر تیم‌های حوزه خلیج فارس، چند ستاره گران قیمت دارد که سرآمد آن‌ها محمد کامارا با ارزش ۲۰ میلیون یورو است که سابقه بازی برای موناکو را هم در کارنامه دارد.

تاریخ بازی‌های رودرروی دو تیم حکم به برتری مطلق نماینده کشورمان داردو استقلال در ۶ مسابقه خودش مقابل السد موفق به ثبت ۵ برد و یک باخت شده که همین اتفاق می‌تواند روحیه شاگردان نکونام برای این مسابقه را بالا ببرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.