صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی فوتبال با تمام قوا در مشهد اردو می‌زند

  • کد خبر: ۲۹۱۳۳۹
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال با تمام لژیونر‌ها در مشهد اردو می‌زند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران روز نوزدهم مهرماه در تاشکند ازبکستان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت تا شاگردان امیر قلعه نویی سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی را برگزار کنند، بازیکنان تیم ملی پس از انجام این بازی روز بیستم مهرماه با پرواز مستقیم از تاشکند راهی مشهد خواهند شد تا اردوی خود را پیش از بازی با قطر در مشهد آغاز کنند.

تشکیل اردوی تیم ملی در مشهد برای نخستین بار در تاریخ خواهد بود، البته که پیش از این در دوره مربیگری دراگان اسکوچیچ بازیکنان تیم برای بازی با لبنان به مشهد سفر کرده بودند، اما در آن مقطع تیم ملی اردوی خود را در تهران برگزار و تنها برای انجام بازی برابر لبنان به مشهد سفر کرد، اما حالا امیر قلعه نویی تصمیم گرفته برای نخستین بار اردوی بلند مدت تیم ملی را در شهری خارج از تهران برپا کند.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران روز بیستم مهرماه با پرواز اختصاصی از تاشکند راهی مشهد خواهد شد. شاگردان امیر قلعه نویی در طول مدت حضور در مشهدچهار جلسه تمرین خواهند کرد تا روز بیست و چهارم مهرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف قطر بروند.

بر اساس شنیده‌ها تیم ملی سه نوبت در ورزشگاه ثامن تمرین خواهد کرد و روز پیش از مسابقه یک جلسه تمرین در ورزشگاه امام رضا (ع) خواهد داشت.

کنفرانس پیش از بازی امیر قلعه نویی نیز در سالن اجتماعات ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد تا او به سوالات خبرنگاران در خصوص بازی با قطر پاسخ دهد.

تیم ملی فوتبال ایران روز بیست و چهارم مهرماه در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی، چهارمین دیدار خود را برابر تیم ملی قطر برگزار خواهد کرد. این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران در مشهد ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.