صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جلسه هماهنگی برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از برگزاری اولین جلسه ستاد برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر که در فرمانداری مشهد برگزار شد، طبق مصوبات اولین جلسه بنا شد تا دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف با عضویت در کمیته‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و در جلسه اواسط هفته جاری در فرمانداری گزارش اقدامات خود را در ستاد برگزاری دیدار تیم ملی ارائه کنند.
در همین راستا امروز این جلسه در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی مشهد، نماینده اداره‌کل فرود‌گاه‌ها، رئیس هیئت پزشکی و ورزشی و همچنین معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.
در این جلسه ابتدا در خصوص محل تمرینات دو تیم که استادیوم ثامن‌الائمه (ع) اعلام شده بحث و همفکری و توضیحات لازم از سوی مسئول این مجموعه ارائه شد. تیم ملی فوتبال کشورمان در زمان حضور در مشهد قرار است ۲ یا ۳ جلسه تمرینی در این استادیوم برگزار کند و تیم قطر هم یک جلسه در این استادیوم تمرین خواهد کرد. در همین راستا جهت آماده‌سازی استادیوم و رفع نواقصی که در بازدید اخیر استاندار خراسان‌رضوی و وزیر ورزش و جوانان به آن اشاره شد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.
رضا امین‌زاده، مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی توضیحاتی در خصوص آماده‌سازی استادیوم امام رضا (ع)، رفع برخی نواقصی که مسئولین فدراسیون فوتبال طبق استاندار‌های afc به آن اشاره داشتند و همچنین ترمیم و آماده‌سازی چمن ارائه کرد.
همچنین جانشین فرماندهی انتظامی مشهد در خصوص مسائل انتظامی و امنیت ورزشگاه و محل تمرین دو تیم در استادیوم ثامن‌الائمه ضمن دریافت گزارشات اعضا و درخواست‌های آنان از برنامه‌ریزی و آمادگی فرماندهی انتظامی برای میزبانی از این رویداد در شهر مشهد خبر داد.
نماینده اداره‌کل فرودگاه‌ها ضمن دریافت درخواست‌های اعضا در خصوص نحوه ورود دو تیم، استقبال از آنها و تسریع در انجام تشریفات ورود توضیحاتی از برنامه‌ریزی‌های مجموعه خود برای استقبال از ورود تیم ملی به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ارائه کرد.
همچنین رئیس هیئت پزشکی و ورزشی استان هم در این جلسه به روند تامین و تجهیز آمبولانس‌های روز بازی و جلسات تمرینات و همچنین تمهیدات پزشکی برای حفط سلامت تماشاگران در روز بازی اشاره کرد.
در پایان پس از دریافت این گزارشات مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به پیگیری موضوعات مطرح شده اشاره و اعلام کرد تا زمان برگزاری این دیدار با فاصله کوتاه‌تری جلسات هماهنگی برگزار خواهد شد و اعضا باید طبق مصوبات ستاد برگزاری این دیدار در فرمانداری اقدامات و فعالیت‌های حوزه خود را به صورت کامل انجام دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.