صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین وضعیت مونت پس از مصدومیت وحشتناک

  • کد خبر: ۲۹۱۵۲۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
میسون مانت، ستاره منچستریونایتد که در جریان شکست ۳ بر صفر این تیم برابر تاتنهام به شدت از ناحیه سر مصدوم شد و با خونریزی زمین بازی را ترک کرد، از آخرین وضعیت خود پس از این اتفاق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک ملی پوش انگلیسی که در آخرین دقیقه نیمه نخست پس از اخراج برونو فرناندز وارد بازی شده بود، نتوانست تا پایان در زمین باقی بماند و در دقیقه هشتاد پس از برخورد شدید با مدافع حریف و به دلیل خونریزی از ناحیه سر، جای خود را به آمادو دیالو داد.

این اتفاق در شب سیاه اولدترافورد و باخت سنگین آنها برابر تاتنهام، اوضاع را برای هواداران یونایتد تلخ‌تر هم کرد، اما حالا مونت خبر داده است که با وجود چند بخیه‌ای که به خاطر این مصدومیت روی سرش زده شد، می‌تواند به زودی دوباره به تمرینات تیمش برگردد.

ماونت پس از انتقال ۸۰ میلیون دلاری خود از چلسی در تابستان ۲۰۲۳، بخش زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست خرید خوبی برای یونایتد باشد. با این وجود اگر وضعیت او پس از شکستگی سرش حاد نباشد، با توجه به احراج فرناندز در دیدار برابر تاتنهام و محرومیتش از بازی آینده شیاطین سرخ، می‌تواند جانشین احتمالی کاپیتان پرتغالی یونایتد در دیدار‌های آینده باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.