صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت طلا امروز ۹ مهر، همراه با کاهش اونس جهانی و فروکش هیجانات منطقه، در روند نزولی بازگشایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت سکه در قطعات سنگین رشد کرد و سایر قطعات بدون تغییر ماندند. قیمت طلا اما هم مسیر با اونس طلای جهانی و همچنین فروکش هیجانات منطقه، کاهشی شده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز، با کاهش چهار دلاری، با رقم ۲۶۵۳ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کریدور ششم درجا زده است.

نقره به کانال ۶۱ هزار تومانی بازگشت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۱۳ سنت کاهش، روی رقم ۳۱ دلار و ۵۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۸۰ تومان کاهش، گرمی ۶۱ هزار و ۷۶۰ تومان به فروش رسید.

قطعات سنگین سکه رشد کردند

بازار سکه امروز تنها در قطعات سنگین افزایشی بود و قطعات کوچک نیز تغییری نکرد. قیمت سکه امامی با ۳۴۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۰۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر، به ترتیب با رقم‌های ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلا با اونس جهانی هم مسیر شد

قیمت طلا امروز همراه با کاهش اونس جهانی و فروکش هیجانات منطقه، در روند نزولی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۸۴ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۱۳۹ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۹۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۱ هزار و ۶۴۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۹۰۴ هزار و ۵۲ تومان به ثبت رسیده است. حباب سکه امروز در قطعات سنگین افزایشی و در سایر قطعات ثابت بود؛ حباب سکه امامی ۳۳۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت؛ حباب نیم ‌سکه،‌ ربع سکه و حباب سکه گرمی نیز بدون تغییر باقی ماند.
منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.