صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شورای اسلامی شهر، با محوریت کمیسیون ورزش و جوانان و معاونت‌های مختلف شهرداری همگی بسیج شده‌اند که دیدار ایران و قطر به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم، صبح امروز در جلسه هماهنگی دیدار دو تیم ملی ایران و قطر که روز ۲۴ مهرماه، در ورزشگاه امام‌رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد، اظهارکرد: برگزاری این رویداد بین‌المللی برای شهرداری مشهد مقدس از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است.

وی افزود: مدیریت شهری مشهد، فراتر از ماموریت و رسالت سازمانی خود برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این دیدار ملی پای‌کار خواهد بود و نقش‌آفرینی می‌کند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد، دغدغه جدی نسبت به این رویداد دارد، افزود: معاونت‌های مختلف، اعم از فرهنگی و اجتماعی، خدمات‌شهری، عمران و حمل‌ونقل و ترافیک و به صورت ویژه شورای اسلامی شهر و کمیسیون ورزش و جوانان همگی بسیج شده‌اند که رویدادی فاخر و تراز یک شهر بین‌المللی و جهانی داشته باشیم.

علوی‌مقدم تصریح کرد: تمهیدات مختلفی در این خصوص اندیشیده شده و در کنار پشتیبانی‌های مختلف، تسهیلات ویژه‌ای برای عموم شهروندان مشهدی، همچون پخش زنده بازی در بوستان‌های منتخب سطح شهر اندیشیده شده است.

وی گفت: براساس گزارش ارائه شده، این بازی در سینما‌های سطح شهر مشهد مقدس نیز نمایش داده می‌شود و قطعا روز‌های پرشور و نشاطی پیش روی مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.