صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمره عالی برای حسینی با وجود گل به خودی

  • کد خبر: ۲۹۱۸۲۳
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
سید حسین حسینی با وجود اینکه روی گل اول تیمش مقصر بود، اما از سوی کارشناسان فوتبال آسیا نمره عالی گرفت. حسینی در این میدان موقعیت‌های بسیار را مهار کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه سید حسین حسینی دربازی با السد قطر روی گل اول مقصر شناخته شد، اما دروازه‌بان استقلال از سوی کارشناسان فوتبال آسیا یکی از برترین بازیکنان استقلال مقابل السد لقب گرفت.

طبق آمار سایت سوفااسکور، دروازه‌بان استقلال چهار مهار صددرصد در محوطه جریمه خودی داشته است. ضمن اینکه پنالتی السد که منجر به گل دوم این تیم شد نیز به خاطر فرار مهاجم السد از خط دفاعی استقلال و خطای روزبه چشمی به دست آمد.


دروازه‌بان استقلال در کنار ماشاریپوف، بالاترین نمره را در تیم استقلال گرفته و با هفت مهار، نقش پررنگی در کم گل خوردن تیم استقلال داشته است. این درحالیست که ضعف ساختار دفاعی تیم در بازی مقابل السد بار‌ها باعث شد بازیکنان السد به راحتی به محوطه جریمه و حتی دروازه استقلال برسند و صاحب موقعیت‌های متعدد شوند و شب سختی برای سید حسین حسینی رقم بخورد.

حسینی درحالی توانست نمره مطلوبی را به دست آورد که پیش از بازی نیز صحبت از نیمکت نشینی او بود، اما حسینی در نهایت توانست با عملکرد مطلوب خود تا حدی از زیر بار فشار شدید روز‌های اخیر کم کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.