صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد ۳ مخل نظم و امنیت در شهرک شهید باهنر دستگیر شدند.

سرهنگ‌محمد چراغ در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری اراذل و اوباش شهرک شهید باهنر اظهار کرد:در پی گزارش شهروندان مبنی بر شرارت‌های سریالی تعدادی افراد سودجو در یکی از مناطق شهرک شهید باهنر، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی گزارش‌های دریافتی مشخص شد ۳ مرد جوان با شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، تیراندازی، تخریب اماکن عمومی و عربده کشی موجب رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده اند و بعضاً به تعدادی از شهروندان خسارت وارد کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد‌های اطلاعاتی این افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی ۲ عملیات مجزا آن‌ها را دستگیر و در این رابطه ۲ قبضه قمه، ۳ قبضه چاقو و ۴ عدد چماق و مقادیری موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ چراغ با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند، با جدیت کامل برخورد می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.