صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، قاطعانه و شجاعانه بود و نشان از آمادگی کامل ایران داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درباره پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترور‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی توسط موشک‌های بالستیک گفت: این اقدام در ادامه عملیات وعده صادق و برخورد شجاعانه، قاطعانه و قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به منظور تنبیه رفتار رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: پیش از این وعده پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی داده شده بود و برای اثبات این موضوع مبنی بر اینکه ما به اجرای وعده صادق پایبند هستیم، این عملیات شامگاه سه شنبه انجام شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات انجام شده فقط بخشی از طراحی صورت گرفته شده است، گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی و باند قاتل و جنایتکار آن خطایی مرتکب شوند و همچنان این مسیر اشتباه را طی کنند، پاسخ‌های بعدی و موج بعدی عملیات، بدون شک سایر سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در این مرحله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اماکن نظامی مقر‌های نیرو‌های وابسته به رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. اما اگر خطایی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند، سایر سرزمین‌های اشغالی و هر نقطه‌ای که جنایتکاران صهیونیست در آن پناه گرفته باشند، با شدت و قدرت بیشتری مورد حمله قرار می‌گیرد.

عزیزی با بیان اینکه صهیونیست‌ها باید از عملیات سپاه درس بگیرند، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد و با پشتیبانی مردم عزیز و دعای خیر آنها هر اقدام دیگری را بر اساس همین تدابیر و اندیشه‌هایی که حاکم است اجرایی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس درباره میزان خسارت وارده به سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: هر عملیاتی نیازمند ارزیابی است، اما گزارش‌های دریافتی حکایت از موفقیت قابل توجه عملیات دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی از لایه‌های مختلف پدافندی برخوردار است، یادآور شد: علاوه بر آمریکا و کشور‌های اروپایی، برخی از کشور‌های همراه وهمسو با رژیم صهیونیستی از پدافند این رژیم پشتیبانی کردند ولی موفقیت بی نظیری در این عملیات از سوی جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی در این عملیات مورد هدف قرار گرفت و نابود شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.