صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح»، یک مدرسه سه‌کلاسه در روستای چنارک بخش رضویه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار و معاون استاندار شهرستان مشهد در پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» که طی آن، مدرسه سه‌کلاسه روستای چنارک در بخش رضویه به بهره‌برداری رسید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و به خصوص شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: وعده الهی بر آن است؛ این دین خواهد ماند و پرچم به دست کسی خواهد رسید که دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد. لذا این اعتقاد تمام ادیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نهضت مدرسه‌سازی را شکل دادیم و در آستانه یک‌سالگی پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» هستیم، افزود: هم‌اکنون ۲۰ مدرسه جدید دوازده‌کلاسه تحت عنوان این پویش در شرف افتتاح هستند و طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

گفتنی است آموزشگاه متوسطه اول سه‌کلاسه «شهید محمد پروال» روستای چنارک در بخش رضویه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احداث شده است. ۶۰ درصد اعتبار ساخت این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان و ۴۰ درصد اعتبار دیگر توسط خیر گران‌قدر هزینه شده است.

شایان ذکر است معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه این مراسم با توجه به مطالبه مردم روستای چنارک، دستورات مقتضی را به معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد و بخشدار رضویه برای آسفالت معابر تا دو ماه آینده صادر کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.