صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مسئولان شهری به درخواست بهسازی برخی پیاده‌رو‌های منطقه پنج شهرداری مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، خرابی و ناهموار بودن برخی پیاده‌روهای شهر همواره محل شکایت کسبه و اهالی آن محله است. این موضوع جدا از ‌ظاهر ‌زشت و نازیبا‌ی شهر، مشکلاتی نیز برای سالمندان و توان‌یابان ایجاد می‌کند. پیرو این مطلب شهروندی برای شهرآرا نوشت: از شهرداری منطقه۵‌ درخواست داریم پیاده‌رو‌های امت‌‌۲۷ تا میدان نبوت را ترمیم کند. در امت‌‌‌۲۷ مدرسه و آپارتمان‌سازی بسیاری صورت گرفته است، بنابراین در این محدوده نیاز جدی به زیباسازی شهری حس می‌شود.

شهردار منطقه‌۵ مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرا درباره درخواست این شهروند این‌طور توضیح داد: از ابتدای شروع‌ به‌ کار شورای ششم در راستای گره‌گشایی و رفع معضلات محلات هرساله مبلغ ۱۵‌میلیارد تومان به عنوان اعتبارات زودبازده در اختیار شورای محلات هر محله قرار می‌گیرد، تا مواردی که هر ساله شهروندان محلات درخواست دارند و از نگاه آن‌ها‌ در اولویت است، به نمایندگی‌ شورای اجتماعی محله پیشنهاد و پیگیری شود.

حسن صالحی‌مفرد با اشاره به اینکه این مورد در محدوده محله کوی سلمان است، بیان کرد با توجه به اینکه اعتبارات زودبازده‌۳ نیز مجدد در آلبوم شورای محترم اسلامی و شهرداری مشهد قرارگرفته است در صورتی که شورای این محله موضوع را در پروژه‌های پیشنهادی خود به شهرداری در سال‌۱۴۰۳ مطرح کرده باشند تا پایان سال، اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
با سلام
من تعجب براین هستم پیاده رو های حاشیه بلوار هدایت را چرا باز سازی نمی کنند و همچنین تعمیر کاران خودرو شهردار منطقه توانایی جمع کرد نشان ندارد