صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد

  • کد خبر: ۲۹۲۰۸۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
مایکل شوماخر، راننده افسانه‌ای فرمول یک که بیش از یک دهه پیش و پس از حادثه شدیدی که در حین اسکی برایش رخ داده بود دیگر در انظار عمومی دیده نشد، برای نخستین بار در ۱۱ سال گذشته در مراسمی در آلمان شرکت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قهرمان ۷ دوره رقابت‌های فرمول یک که همچنان در کنار لوئیز همیلتون، رکورددار تعداد قهرمانی در مسابقات اتومبیل‌رانی به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۳ در حالی که تعطیلات خود را در کوه‌های آلپ فرانسه می‌گذراند، هنگام اسکی با حادثه شدیدی روبه‌رو شد و چندین ماه در کما بود. از زمان بازگشت شوماخر به خانه در سال ۲۰۱۴، این راننده افسانه‌ای به طور مداوم نیاز به مراقب‌های پزشکی ویژه داشته است و خانواده او برای حفاظت از حریم شخصی مایکل، اجازه انتشار هیچ تصویری از او در رسانه‌ها را ندادند.

اما مراسم ازدواج دختر شوماخر نقطی عطفی در این روند شد و اسطوره رقابت‌های فرمول یک پس از حدود ۱۱ سال دوباره در جمع کوچکی از اطرافیانش حاضر شد.

البته تدابیر امنیتی در روز برگزاری این مراسم هم ادامه پیدا کرد و برای حفاظت از حریم خصوصی شوماخر، هیچ کدام از مهمانان اجازه آوردن تلفن همراه خود را نداشتند تا از گرفتن عکس جلوگیری شود. با این وجود بازگشت دوباره این راننده افسانه‌ای به جمع، بهترین خبر برای هوادارانش به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.