صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرشید سمیعی برای انتخاب جانشین سهراب بختیاری زاده از همین حالا اقدامات خودش را شروع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با موافقت اعضای هیئت مدیره استقلال با استعفای جواد نکونام و حضور موقت بختیاری زاده در کادرفنی آبی پوشان حالا پرسش بزرگی که برای هواداران فوتبال به ویژه استقلالی‌ها ایجاد شده اینست که جانشین سهراب در کادر فنی استقلال چه کسی خواهد بود؟

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار شهرآرانیوز، هیئت مدیره استقلال به فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال ماموریت داده در اسرع وقت با بررسی رزومه گزینه‌های خارجی بهترین فرد را به عنوان گزینه نهایی به هیئت مدیره معرفی نماید تا مراحل عقد قرارداد رسمی با او انجام شود.

مدیرعامل استقلال نیز بلافاصله پس از جلسه سه شنبه شب هیئت مدیره، دست به کار شده تا پروژه استخدام سرمربی جدید استقلال را به ثمر بنشاند تا آبی پوشان پایتخت پس از بازی با هوادار با سرمربی جدید خود آشنا شوند.

به نظر می آید پلن سمیعی برای انتخاب سرمربی جدید استقلال بر اساس حرکت با چراغ خاموش به اجرا در آید تا کوچکترین خللی در مسیر مذاکره با مربیان خارجی به وجود نیاید، اگر سمیعی بتواند زمینه حضور مربی بزرگ خارجی در استقلال را فراهم آورد او جایگاه مطلوبی میان هواداران به دست خواهد آورد چون در مدت فصل نقل و انتقالات با استخدام بازیکنان بزرگ نقش تعیین کننده ای در نقل و انتقالات ایفا کرد.

حالا باید دید برگ برنده جدید سمیعی برای نیمکت استقلال چه خواهد بود، بی شک انتخاب وی در این مقطع می‌تواند معادلات موجود پیرامون استقلال را تغییر دهد. قطعا چند هفته پیش رو برای هواداران استقلال و مدیران این باشگاه، دوره ای پرفشار و طاقت فرسا خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.