صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز افزایش دمای هوا در سطح استان ادامه دارد و از فردا، روند کاهش دما آغاز می‌شود.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به گسترش و تقویت جریانات ناپایدار در استان، از امروز تا اوایل هفته آینده، به‌تناوب و با شدت‌وضعف وزش باد و در نواحی بادخیز و مستعد، وزش باد شدید همراه با خیزش و انتقال گردوخاک، افزایش غلظت ذرات معلق در هوا همراه با کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر امروز، به‌تدریج افزایش ابرناکی را در استان و از فردا تا یکشنبه، در مناطقی از استان به ویژه نواحی شمالی رگبار باران و رعدوبرق با احتمال آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب را خواهیم داشت. از لحاظ شرایط دمایی، امروز افزایش دمای هوا در سطح استان ادامه دارد و از فردا روند کاهش دما آغاز می‌شود. هشدار سطح زرد شماره ۲۹ در ۱۰ مهرماه در خصوص این شرایط صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و ۳۲ درجه بوده است. در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با دمای ۱۰ درجه و سرخس با دمای ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد را فرودگاه سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتربرساعت گزارش کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.