صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: بعید است بازار خودرو تا بعد از سال ۱۴۰۴ هم رونقی داشته باشد و افزایش قیمتی اتفاق بیفتد؛ زیرا خریداری در بازار وجود ندارد، بازار اشباع شده است و سرمایه‌گذاری در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت بازار خودرو در شش‌ماهه دوم امسال اظهار کرد: بازار خودرو همچنان در رکود کامل قرار دارد، قیمت‌ها تقریباً ثابت است و افزایش و کاهشی نداریم.

وی بیان کرد: بعید است بازار خودرو تا بعد از سال ۱۴۰۴ رونقی داشته باشد و افزایش قیمتی اتفاق بیفتد؛ زیرا خریداری در بازار وجود ندارد، بازار اشباع شده است و سرمایه‌گذاری در بازار خودرو انجام نمی‌شود. در شش‌ماهه دوم سال، بازار خودرو رونقی نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد افزود: از طرف دیگر، اقدامات شرکت‌های خودروسازی مبنی بر گرفتن پول از مردم و تحویل‌ندادن خودرو، موجب شده است مردم از بازار فاصله بگیرند و اعتمادی به این بازار نداشته باشند.

حسینی با بیان اینکه نمی‌توان به خودرو به عنوان سرمایه نگاه کرد، زیرا کالایی مصرفی است، عنوان کرد: تا زمانی که به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌‎ای نگاه کنیم، مانند سال‌ها و ماه‌های قبل شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما به این دیدگاه رسیده‌اند که خودرو کالایی سرمایه‌ای نیست؛ بنابراین بازار تقریباً ثابت شده است، خریدار غیرواقعی وجود ندارد و فردی که نیاز دارد، خودرو خریداری می‌کند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد با اشاره به اینکه در این شرایط، وضعیت نمایشگاه‌های خودرو بدتر خواهد شد، تصریح کرد: اجاره‎بهای کمرشکن ملک موجب شده است که همکاران ما درآمد خود را به مالکان ملک بدهند.

حسینی اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم در زمینه اجاره ملک فکری به حال صنف ما کنند و کنترلی داشته باشند تا در حق این صنف اجحاف نشود. درخواست داریم مسئولانی که می‌توانند، مداخله داشته باشند و حتماً ورود کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.