صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، چند پایگاه و محل تجمع نظامیان صهیونیست را هدف حمله قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه «الراهب» را با ۲ موشک برکان هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات ددمنشانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز محل تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ادمیت را موشک‌باران کردند.

این جنبش در بیانیه دیگری از حمله به محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «کفرگلعادی» با موشک‌های فلق خبر داد.

حزب‌الله همچنین بیانیه‌ دیگری نیز صادر و طی آن حمله رزمندگان مقاومت اسلامی به پادگان «رامیم» با موشک‌های فلق را اعلام کرد.

جنبش حزب‌الله در چند بیانیه جداگانه نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در «حرش مسکفعام» را هدف حمله موشکی، پایگاه الراهب را هدف حمله توپخانه‌ای و شهر اشغالی طبریا را هدف حمله موشکی قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در افیفیم، یرؤون، متات و حورفیش در الجلیل غربی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستورکار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته، با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.