صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان

  • کد خبر: ۲۹۲۳۱۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
با افزایش تنش‌ها در منطقه، دلار هم همانند بازار طلا و اونس جهانی افزایشی شد، اما سرعت این افزایش نسبت به طلا کمی کُندتر است.

به گزارش شهرآرانیوز، دلار آمریکا در شروع بازار امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳)، با نرخ ۶۱ هزار و ۵۰ تومان آغازبه‌کار کرد. اما روند افزایشی قیمت ارز  به خصوص دلار آمریکا تا به این لحظه ادامه دارد به‌طوری‌که در لحظه نگارش این خبر، دلار آمریکا در بازار آزاد کشور به نرخ ۶۲ هزار و ۶۵۰ تومان رسیده است و و اکنون از دلار ۶۳ هزار تومانی فاصله‌ زیادی ندارد.

بر اساس گفته کارشناسان، نوسانات ارزی و دلاری تحت تأثیر شرایط منطقه موقتی است و با فروکش‌شدن تنش، قیمت‌ها نزولی خواهد شد.

سیاست بانک مرکزی فارغ از هیجانات بازار بر تثبیت نرخ ارز بوده و تاکنون، تا حدودی در این امر موفق بوده است، به‌طوری‌که دلار از ابتدای سال جاری، روی کانال ۵۹ هزار تومان و ۶۰ هزار تومان نوسان قیمتی داشت. این در حالی بود که از ابتدای سال جاری، اتفاقات و شوک‌های منطقه‌ای بر این بازار حاکم شد. باید دید با رخداد‌های اخیر و تشدید تنش‌های منطقه‌ آیا همچنان تثبیت نرخ برقرار است یا مانند قیمت اونس جهانی و قیمت طلا در بازار کشوری، این بازار هم صعودی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.