صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد با ۱۷ آسیب اجتماعی درگیر است

  • کد خبر: ۲۹۲۵۳
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: مشهد و خراسان با بیش از ۱۷ آسیب درگیر است و رتبه اول و یا دوم را داراست؛ چنین جایگاهی به هیچ وجه شایسته ما نیست و در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش هر دستگاه و سازمانی باید مشخص شود.
به گزارش شهرآرانیوز، شهناز رمارم در سومین جلسه از سلسله نشست‌های نقد و بررسی رویکرد‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد که با محور آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، افزود: در قانون شهرداری‌ها متولی تمام امور شهر هستند، ولی متاسفانه ما مدیریت یکپارچه شهری نداریم و لذا مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری نمی‌تواند در تمامی مسائل ورود مستقیم داشته باشد.

وی افزود: برهمین اساس در برخی مسائل مشارکت می‌کنیم؛ مشارکت یعنی شورای شهر و شهرداری مسئولیت مستقیمی ندارد و از طریق مشارکت مسائل را پیش می‌برند.

رمارم با بیان اینکه مشهد و خراسان با بیش از ۱۷ آسیب درگیر است و رتبه اول و یا دوم را داراست، گفت: چنین جایگاهی به هیچ وجه شایسته ما نیست و در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش هر دستگاه و سازمانی باید مشخص شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد تاکید کرد: در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه باید بهم کمک کنیم و پار کار بیاییم؛ حتی اگر مسئولیت مستقیمی در این حوزه نداریم.
 
 منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.