صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۲۶۱۴
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
عضو شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی گفت: قیمت خرید تضمینی ۳۲ قلم محصول کشاورزی تعیین تکلیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عطاءاللّه هاشمی در این باره تصریح کرد: براساس آمار، از ابتدای فصل برداشت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که ۵۰۰ هزار تن آن مربوط به بذر گندم است.

او از پرداخت ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: مجموع ارزش خرید تضمینی گندم ۲۱۲ همت است که ۴۰ همت آن به کشاورزان پرداخت نشده و زمان دقیق پرداخت هم مشخص نیست.

هاشمی با بیان اینکه کشت گندم در استان‌های شمال غرب در حال انجام است، افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که سطح زیرکشت گندم آبی و دیم همانند سال قبل ۶ میلیون هکتار باشد.

عضو شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی در بخش دیگر اظهارات خود با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی ۳۲ قلم محصول کشاورزی تعیین تکلیف شده است، گفت: براساس قانون شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی، ۳۲ قلم محصول کشاورزی مشمول قانون گذاری هستند که در جلسات شورا تعیین تکلیف شدند.

او با بیان اینکه در جلسه ۹ مهر شورای قیمت‌گذاری، نرخ خرید تضمینی برنج کیفی تعیین شده است، گفت: با توجه به تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی تمامی محصولات، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان هفته نرخ محصول برنج توسط وزیر جهاد ابلاغ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.