صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال با انتقاد شدید از مدیران این باشگاه ناتوانی در تامین اعتبار و بودجه را مشکل اساسی این تیم اعلام کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال با دلخوری شدید از مدیران باشگاه استقلال انتقاداتی را از سبک مدیریت سمیعی و شهریاری مطرح کرده است. حسینی می‌گوید: «هواداران استقلال باهوش هستند. هواداران خودشان می‌توانند تصمیم بگیرند و نظر دهند. متاسفانه از اول فصل درباره قرارداد به من قول دادند ولی آنرا درست نکردند. از روز اولی که به تمرین آمدم ذهن من درگیر است. فردا می‌خواهند پول بدهند، اما هنوز قرارداد من را درست نکرده اند. کسی پشت من نبود و من به تنهایی دنبال برطرف کردن مشکلاتم بودم.»


دروازه‌بان استقلال ادامه داد: «می‌گفتم شما به عنوان مدیر باشگاه همراه من بیایید تا مشکلم را حل کنید. اما چطور در لحظه‌ای که من به مشکل خوردم شما اشتباهاتتان را تکرار کردید و با یک گلر دیگر تماس گرفتید و صحبت کردید؟ مدیریت باشگاه برای من کاری نکردند. نمی‌خواهم بازارگرمی کنم، اما زمانی که مشکل داشتم از طریق یک باشگاه دیگر با من تماس گرفته شد و به من گفتند قراردادت را فسخ کن و ما به تو ۵۰ میلیارد پول میدهیم ولی من گفتم فرزند و کاپیتان استقلال هستم.»

دروازه‌بان استقلال در پایان صحبت‌های خود از وضعیتی که به وجود آمده اعلام خستگی و ناتوانی کرد: «کاش باشگاه این چیز‌ها را بداند. درست نیست درباره قراردادم اینجا صحبت کنم ولی واقعا خسته شدم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و من پیش بینی این روز‌ها را می‌کردم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.