صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت

  • کد خبر: ۲۹۲۷۱۷
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
سید مهدی رحمتی اعلام کرد که یک پنالتی تیمش در بازی با استقلال سوخته و داور به اشتباه اعلام پنالتی نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران، از عملکرد داوران در بازی تیمش مقابل هوادار ابراز ناراحتی کرده است. رحمتی می‌گوید: «داور یک پنالتی را در نیمه اول برای ما اعلام نکرد. اصلاً نمی‌شود شما بگویید آن توپ پنالتی نبود. با احترامی که برایشان قائلم؛ قضاوتشان کاملاً عالی و عادلانه بود و خیلی خوب بود. ولی می‌گویم، چون تیم من طرفدار ندارد، مقداری در این‌گونه صحنه‌ها حقش ضایع می‌شود. چه بسا از دید من آن توپ نیمه اول پنالتی بود، اما پنالتی دومی که گرفته شد، پنالتی نبود. آن برای تیم من مهم بود که تیم من ۱-۰ جلو می‌افتاد؛ جلوی تیمی که دارد با استقلال بازی می‌کند و اینکه میهمان تیم استقلال است.»

سرمربی تیم هوادار ادامه داد: «درباره صدا و سیما و دوربین‌ها هم باید بگویم که این موضوع مشکلات فوتبال ما را تأیید می‌کند. فوتبال ما مشکلات اساسی دارد و به سمت و سویی می‌رود که در حال نابودی است. پول تبلیغات، اسپانسر و دیگر مبالغ دریافت می‌شود، اما عملاً نیمه اول طبق گفته‌های شما بدون VAR بوده است. باید از باشگاه هوادار تشکر کنم که دوربین‌هایش را در اختیار مسابقه گذاشت.»

رحمتی در پایان صحبت‌های خود این جملات را به زبان آورد: «به طور کلی، کارمان سخت است و اگر در جدول بمانیم، مثل قهرمانی است. ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم و شرایط خوبی نداشتیم. من تیمی را تحویل گرفتم که در پنج بازی آخر فصل گذشته ۲۱ گل خورده و یک گل زده بود. بازی تراکتور را ببینید، ساختار دفاعی ما بهتر شده و امروز دیدید که موقعیت‌های ۱۰۰ درصدی را گل نمی‌کنیم. این بخاطر فشار و استرسی است که روی تیم ماست. اما بعد از اینکه یک گل زدیم، تیم از نظر روحی و روانی بهتر شد و در بازی‌های بعدی هم پیشرفت خواهیم کرد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.