صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر آموزش و پرورش: صندوقی جهت کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان راه‌اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۲۹۲۷۵۸
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجلاس آیسسکو دستاورد‌های بسیاری داشته که یکی از آنها ایجاد و راه‌اندازی صندوقی جهت کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از اجلاس آیسسکو از دستاورد‌های حاصل از این اجلاس ابراز خرسندی و اظهار کرد: اجلاس آیسسکو دستاورد‌های بسیاری داشته که یکی از آنها ایجاد و راه‌اندازی صندوقی جهت کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان است. در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیاد‌های دانش‌آموزی جهت رشد و ارتقای علمی دانش‌آموزان کشور‌های عضو آیسسکو برگزار شود.

وی با اشاره به دیدار‌های حاصل از این سفر تصریح کرد: در حاشیه برگزاری اجلاس با وزرای آموزش و پرورش فلسطین، پاکستان، عمان، تاجیکستان، مالزی و دبیرکل آیسسکو دیدار‌های مفصلی برقرار کرده و دیدگاه‌های مختلفی را مطرح کردیم.

کاظمی افزود: از مدرسه ایرانی در مسقط هم بازدید شد و در جلسه‌ای که با همکاران این مدرسه برگزار کردیم، به مسائل و مشکلات فراوانی اشاره و مقرر شد در اسرع وقت مشکلات آنان بررسی و مرتفع شود.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در هفته جاری، جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور دکتر پزشکیان، رئیس‌جمهور، برگزار می‌شود که این اقدام برای جامعه فرهنگیان بسیار امیدبخش است.

در ادامه برخی از معاونین موضوعاتی را مطرح کردند و رضوان حکیم‌زاده نیز گزارشی از سفر به قطر در خصوص تفاهم‌نامه‌های مشترک با این کشور ضمن تشریح آنها، ارائه داد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.