صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ یک میلیون نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند که این رقم امسال به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد. 

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در همایش بزرگ «یاوران مقاومت» در بجنورد اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس از نیاز‌های کشور در گام دوم انقلاب است و اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دارد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، عنوان کرد: اردو‌های سرزمین نور می‌تواند الگو‌های موفق و حماسه‌های هویت‌ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان هستیم و این نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در بین جوانان دارد. 

حجت الاسلام پورثانی بیان کرد: دانش‌آموزان ایران با تاسی به پیام عاشورا در کنار مظلومان ایستاده‌اند و از کیان انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند. دانش‌آموزان ما با دانش‌آموزان غزه و لبنان همراه و همدل بوده و ادامه‌دهنده راه و مکتب امام حسین (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب به علت ضعف در برابر مقاومت به سراغ بیمارستان‌ها رفته و جان کودکان مظلوم را می‌گیرد، اما دانش‌آموزان آزادی‌خواه ایران و فرزندان، فلسطین را در این شرایط تنها نخواهند گذاشت.

همایش بزرگ یاوران مقاومت با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول به همت سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.