صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل ارتش: صهیونیست‌ها تاوان سنگینی خواهند داد

  • کد خبر: ۲۹۲۹۲۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
فرمانده کل ارتش گفت: اگر در پاسخ به این پاسخی که ما دادیم جنایتی دست بزنند حتما پاسخ محکم‌تر و ویران کننده‌تری را دریافت خواهند کرد. ما هرچه گفتیم عمل کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر موسوی در حاشیه مراسم بزرگداشت مجاهد کبیر و پرچم‌دار مقاومت شهید سید حسن نصرالله و اقامه نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی با رسانه دفتر مقام معظم رهبری گفتگو کرد.

سرلشکر موسوی گفت: همین روزا هم شما می‌بینید با اینکه آنها به خیال خودشان می‌گویند ما تا سه رده حزب‌الله را از میان برداشتیم، اما می‌بینید که پرقدرت دیروز ضربات سنگینی را از حزب‌الله دریافت کردند. پریروز ضربات سنگینی رو دریافت کردند. روز قبلش همین‌طور بود فردا هم همین‌طور بعداً هم همین‌طور خواهد بود.

وی ادامه داد: حتماً آنهایی را که این داغ را بر دل مقاومت و آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان گذاشتند تاوان سنگینی خواهند داد و تاوان سنگین دادن را به‌زودی خواهید دید.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: اگر هم در پاسخ به این پاسخی که ما دادیم جنایتی دست بزنند حتماً پاسخ محکم‌تر و ویران‌کننده‌تری را دریافت خواهند کرد. ما هرچه گفتیم عمل کردیم آن‌چنان که سید مقاومت می‌گفت و عمل می‌کرد ما هم هرچه گفتیم به تبعیت از او به تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای هرچه بگوییم عمل خواهیم کرد. ممکن است برای زمانی صبوری کنیم تلخی خویشتن‌داری را تحمل کنیم، اما حتماً عمل خواهیم کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.