صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پروژه‌های راکد مشهد تعیین تکلیف شدند

  • کد خبر: ۲۹۲۹۸۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
معاون شهردار و رییس سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد از تعیین تکلیف پروژه‌های راکد سنوات گذشته خبر داد و گفت: تهاتر با سرمایه‌گذاران به نفع مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدهادی محمدی مقدم، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی اولویت‌های معاونت اقتصادی در یکسال گذشته، تعیین تکلیف پروژه‌های راکد سنوات گذشته است.

وی افزود: اکثر این پروژه‌ها در مرحله چالش با سرمایه‌گذار و پیمانکار است و برخی دارای مسائل قضایی است که در حال بررسی این موارد هستیم؛ یکی از پروژه‌ها که در یکسال گذشته تعیین تکلیف شد، پروژه امین در بولوار مفتح است که بیش از ۱۲ سال راکد بود، زیرا در زمین این پروژه زباله‌های بیمارستانی دفن شده و برای تثبیت کار باید ۲۸۰ شمع نصب می‌شد، اما به دلیل کاهش توجیه اقتصادی پروژه و اشباع بازار به دلیل بهره برداری از پروژه‌هایی همچون پارک بازار، زیتون و فردوسی یک، متوقف شده بود.

معاون شهردار و رییس سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: خوشبختانه با توافق سرمایه گذار، زمین و پروانه به نرخ کارشناسی و براساس مصوبه شورا به اضافه بخشی از زمین مجاور به سرمایه گذار تعلق گرفت و در مقابل املاک و مستغلاتی در خیابان دانشگاه به متراژ دو هزار و ۷۰۰ متر تحویل گرفتیم که می‌تواند به عنوان پروژه اقتصادی یا واگذاری به پیمانکاران و بانک به عنوان بدهی، مورد استفاده قرار بگیرد.

شایان ذکر است که فرآیند مذکور برای پروژه‌های ۱۷ شهریور، ملک آباد و سامانیه نیز آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.