صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صیادمنش بازنده رقابت با حسین‌زاده| الهیار حذف شده بزرگ لیست تیم ملی

  • کد خبر: ۲۹۳۰۲۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
درخشش امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب تیم تراکتور سبب شد امیرقلعه‌نویی نام الهیار صیادمنش را از لیست تیم ملی حذف کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی طارمی (اینترمیلان ایتالیا)، امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)، سردار آزمون (الاهلی امارات) و شهریار مغانلو (الاتحاد کلبا امارات)؛ اینها مهاجمان دعوت شده به تیم ملی هستند که امیرقلعه‌نویی نام آنها را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است.

درعین حال بازیکنانی همچون قایدی، محبی، قلی‌زاده  و جهانبخش نیز که به عنوان هافبک به تیم ملی دعوت شده‌اند نیز قابلیت بازی در این پست را دارند و می‌توانند حتی مهاجم راس به میدان بروند.

در میان این حجم از بازیکنان گلزن، اما نامی از الهیار صیادمنش برده نشده تا این بازیکن تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های حذف شده در لیست تیم ملی معرفی شود.

صیادمنش در اردوی قبل حضور داشت و با اینکه در ترکیب تیمش وستلرلوی بلژیک عملکرد آن چنان درخشانی از خود به جا نگذاشت، اما در اردوی قبل دیده شد، اما صیادمنش که روزگاری در خط آتش استقلال بازی می‌کرد این اواخر تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم خط آتش تیم وسترلوی بلژیک شده است، اما این بار قلعه‌نویی روی نام این بازیکن قلم قرمز کشیده و ترجیح داده به دیگر بازیکنان تکیه کند.

بدون شک اگر صیادمنش در لیست جدید قرار می‌گرفت نامش در کنار مهاجمانی همچون طارمی و آزمون قرار می‌گرفت، اما این بار قلعه‌نویی دست گذاشته روی نام امیرحسین حسین‌زاده که در هفته‌های اخیر لیگ برتر به واقع یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و در خط حمله تراکتور به یک مهره کلیدی و اثر گذار تبدیل شد.

حسین‌زاده با درخشش در هفته‌های اخیر در واقع امیر قلعه‌نویی ناچار کرد قلم قرمز بکشد روی نام صیاد منش و جالب اینکه حسین‌زاده خود روزگاری در ترکیب شارلروای بلژیک به میدان می‌رفت، اما به دلیل اینکه دچار افت شد به ایران بازگشت تا شاید دوباره به تیم ملی فراخوانده شود که اکنون او به خواسته‌اش دست یافته، اما در مقابل صیادمنش که از لیگ جزیره یک عقب گرد به فوتبال بلژیک داشته با و جود اینکه سطح پایین‌تری از رقابت را تجربه می‌کند، اما تیم ملی فوتبال ایران را از دست داده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.