صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رقابت جذاب پدر و پسری در لیگ NBA

  • کد خبر: ۲۹۳۰۴۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
لبران جیمز در ۴۰ سالگی به آخرین آرزوی بسکتبالی‌اش رسید و در بازی پیش‌فصل برابر فینیکس‌سانز توانست دقایقی را در کنار پسر بزرگش در لباس لیکرز بازی کند.

مژده رنگیان| به گزارش شهرآرانیوز، فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در حالی از اول آبان سال جاری آغاز می‌شود که لبران جیمز، فوق ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز، بیست‌ودومین فصل متوالی حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. البته این فصل نسبت به فصول گذشته یک ویژگی خاص برای این اسطوره دارد و آن هم اینکه او قرار است با پسرش در تیم لیکرز هم‌تیمی باشد.
حالا فوق ستاره کهنه‌کار تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فرزندش، قسمتی از تاریخ NBA را به نام خود ثبت کردند. تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در دومین بازی خود از سری دیدار‌های پیش فصل لیگ NBA با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۸ مغلوب فینیکس سانز شد، اما این بازی برای همیشه در تاریخ NBA به ثبت رسید.
لبران جیمز و پسرش، برانی در کوارتر دوم دیدار مقابل سانز، فرصت همبازی شدن پیدا کردند تا نخستین پدر و فرزند تاریخ لیگ لقب بگیرند که در یک تیم، همزمان بازی کرده‌اند. لبران جیمز ۳۹ ساله که بیست‌ودومین فصل دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند، دو سال پیش گفته بود که دوست دارد با پسر بزرگش در یک تیم، همبازی شود.
فوق ستاره و اسطوره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به همبازی‌شدن با پسرش در فصل جدید لیگ NBA واکنش نشان داد و گفت: همواره سعی می‌کنم در لحظه زندگی کنم و از داشته‌ها لذت ببرم؛ مخصوصا حالا که پسرم، برانی، اینجا و کنار من است. می‌خواهم ارزش این لحظات را بدانم و از آن لذت ببرم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.