صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نرخ عمده‌فروشی محصولات کشاورزی نوبرانه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار مشهد اعلام شد. این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذاری انواع میوه و صیفی‌جات با در نظر گرفتن سود خرده‌فروشی در شهر است.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی مشهد، خرده‌فروشان می‌توانند این محصولات را با ۳۵ درصد افزایش قیمت در مقایسه با نرخ عمده‌فروشی عرضه کنند.

حسین مصدق، رئیس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد، در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه مشهدی‌ها منتظر باشند تا تابستان قیمت میوه به‌ویژه میوه‌های نوبرانه ارزان‌تر شود، افزود: خوشبختانه بازار میوه از محصولات مختلف اشباع شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و میوه‌های روز خیلی با قیمت متعادل عرضه می‌شود.


وی با بیان اینکه قیمت میوه‌ها روند کاهشی دارد، به‌طوری که در برخی محصولات تا ۱۰ درصد کاهش قیمت داریم، افزود: محصولات موجود در بازار میوه مشهد از شهر‌های شیراز، تهران، شهریار، کرج، کاشان و خود مشهد می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه قیمت گیلاس مشهد از کیلویی ۷۰۰۰ تومان تا ۴۰ هزار تومان است، گفت: هر کیلوگرم زردآلو از ۱۵ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان، توت فرنگی از هر کیلوگرم ۷۰۰۰ تومان تا ۱۸ هزار تومان، توت‌فرنگی گلخانه‌ای از کیلویی ۳۰ هزار تومان تا ۴۵ هزار تومان، انگور از هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان، گوجه‌سبز از کیلویی ۷۰۰۰ تومان تا ۱۵ هزار تومان و هندوانه نیز از کیلویی ۲ تا ۳۰۰۰ تومان در میدان تره‌بار فروخته می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.