صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یمن اعلام کرد: با موشک و پهپاد تل‌آویو و ایلات را هدف قرار دادیم (۱۶ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۱۶۴
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از هدف قرار دادن تل‌آویو و ایلات با موشک فراصوت بالستیک و پهپاد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکایی و انگلیسی به یمن، در چارچوب مرحله پنجم عملیات نیرو‌های مسلح یمن ۲ هدف نظامی را با موشک بالستیک «فلسطین۲» و «ذوالفقار» در «یافا» (تل‌آویو) هدف قرار دادیم.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد: نیرو‌های مسلح یمن با چند پهپاد از نوع «یافا» و «صماد ۴» چند هدف در تل‌آویو و ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

وی همچنین گفت که عملیات‌های مذکور با موفقیت انجام شده و اهداف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفتند.

یحیی سریع اضافه کرد: در نخستین سالروز طوفان الاقصی به مجاهدین مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و مجاهدین مقاومت اسلامی در لبنان درود می‌فرستیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تاکید کرد: ما به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه دشمن و محاصره دریایی تا پایان تجاوز به غزه و لبنان ادامه خواهیم داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع رسانه‌ای عصر امروز از حمله موشکی به تل‌آویو از سمت یمن و وقوع چند انفجار در این منطقه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که حمله موشکی یمن به تل‌آویو، موجب توقف فعالیت فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون شد و هواپیما‌هایی که به مقصد این فرودگاه در حرکت بودند سرگردان مانده‌اند.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه و در چارچوب عملیات طوفان الاقصی چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

ارتش یمن همچنین طی این مدت چندین حمله موشکی و پهپادی موفق به اراضی اشغالی و به ویژه تل‌آویو انجام داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.