صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آمادگی کامل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی در زمستان ۱۴۰۳ | مانور عملیات زمستانی ۲۰ آبان برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۳۲۲۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی گفت: مانور عملیات زمستانی ۲۰ آبان ۱۴۰۳ در فرودگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی در کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی تسهیلات فرودگاهی با محوریت عملیات زمستانی ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه مانور عملیات زمستانی فرودگاه بین‌المللی مشهد ۲۰ آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمامی بخش‌های فرودگاه‌های استان، شرکت‌های هواپیمایی و خدمات‌رسان دستورالعمل‌های صادره از ناحیه شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری را دقیق و به‌موقع عملیاتی کنند.

وی افزود: در طول فصل پائیز و زمستان نسبت به انجام به‌موقع پرواز‌ها حساسیت خاصی داریم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در ایرساید و لندساید فرودگاه مشهد، دغدغه‌ای از بابت بارش‌های سیل‌آسا نداریم.

امانی‌بنی با بیان اینکه در راستای هشدار‌های هواشناسی، شرکت‌های هواپیمایی پیش‌بینی لازم را مبنی بر اجرای دقیق دستورالعمل حقوق مسافر را داشته باشند تا مبادا برخی ناهماهنگی‌ها سبب معطلی مسافران در فرودگاه شود، متذکر شد: از ناحیه فرودگاه تجهیزات زمستانی آماده و عملیاتی است، بنابراین شرکت‌های هواپیمایی و خدمات‌رسان نیز تمام تمهیدات لازم را مبنی بر آماده‌سازی تجهیزات و مواد لازم جهت یخ‌زدایی هواپیما‌ها بیاندیشند. 

وی تصریح کرد: استفاده از تجهیزات مدرن و به‌کارگیری پرسنل مجرب و دارای مهارت در این زمینه کمک بسزایی به‌انجام به‌موقع پرواز‌ها خواهد کرد و باید رضایتمندی مسافران در اولویت باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.