صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیش از ۹ میلیون مسافر در خراسان رضوی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند

  • کد خبر: ۲۹۳۲۶۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا‌کنون (۱۷ مهر)، بیش از ۹ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از سواری، مینی‌بوس و اتوبوس از مبدأ شهر‌های استان به مقاصد مختلف در اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند.

جعفر شهامت در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص آمار مسافربری اظهار کرد: با وجود مضجع مطهر امام هشتم شیعیان(ع)، استان خراسان رضوی سهم ۱۴ درصدی از حمل و نقل مسافر را به خود اختصاص داده که بر اساس رتبه بندی رتبه نخست کشور را از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در جابجایی مسافر کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در استان ۷ هزار و ۹۵۷ نفر راننده ناوگان مسافری مجوز فعالیت دارند افزود: این تعداد راننده بر روی ۵ هزار و ۹۸۵ دستگاه ناوگان مسافربری به جابجایی مسافر اشتغال دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی یکی از مأموریت‌های سازمانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ارتقای سطح خدمات مسافری حمل و نقل بار و مسافر دانست و گفت: مهم‌ترین اولویت استان پیگیری تأمین توسعۀ ناوگان برای رفع کسری ۴۰۰ دستگاه اتوبوس می‌باشد که در کنار آن ضمن اقدامات نظارتی و اجرای سیاست فروش بلیت به صورت بر خط برای ارتقای سطح خدمات مسافری حمل و نقل بار و مسافر از طریق سامانه ۱۴۱، شکایات و انتقادات مردم را دریافت می‌کنیم.

شهامت بیان کرد: در یک سال اخیر تعداد دو هزار و ۶۴ شکایت واصل شده که از این تعداد در مجموع ۸۵ درصد موضوعات شکایت‌ها خاتمه یافته و ۳۳۲ شکایت نیز در دست رسیدگی می‌باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.